آخرین شایعات منتشر شده از گوشی‌هوشمند Mate 9 هوآوی

یکی از گوشی‎هایی که بسیاری از افراد انتظار آن را می‎کشند و انتظار می‎رود پیش از پایان امسال رونمایی شود، گوشی Mate  9  هوآوی است. در واقع، هوآوی از همین الان دعوت‎نامه‎هایی به افراد برای شرکت در رویدادی در تاریخ 13 آبان‎ماه در شهر مونیخ ارسال کرده است. این شرکت گفته است که انتظار معرفی […]

یکی از گوشی‎هایی که بسیاری از افراد انتظار آن را می‎کشند و انتظار می‎رود پیش از پایان امسال رونمایی شود، گوشی Mate  9  هوآوی است. در واقع، هوآوی از همین الان دعوت‎نامه‎هایی به افراد برای شرکت در رویدادی در تاریخ 13 آبان‎ماه در شهر مونیخ ارسال کرده است. این شرکت گفته است که انتظار معرفی یک گوشی پرچم‎دار جدید در طول آن رویداد را داشته باشید. این گفته مطابق با گزارش‎های مطرح شده در ماه گذشته است که Mate 9 در اواسط آبان معرفی خواهد شد.

آخرین شایعات مربوط به مشخصات فنی گوشی Mate 9 هوآوی شامل یک نمایشگر 5.9 اینچی با دقت 1080 در 1920 پیکسل می‎شود. در این گوشی از آخرین چیپست ساخت هوآوی یعنی Kirin 960 استفاده خواهد شد. داخل این گوشی 4/6 گیگابایت رم به همراه تا حداکثر 256 گیگابایت حافظه‎داخلی قرار خواهد گرفت. سیستم دوربین دوگانه با استفاده از لنزهای شرکت آلمانی لایکا در پشت (با رزولوشن 20 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسلی) با نسبت کانونی f/2.0 دیده می‎شود. سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 به همراه لانچر اختصاصی هوآوی یعنی Emotion UI 5 استفاده می‎شوند. با آن‎که گنجایش باتری مشخص نیست ولی از قابلیت شارژ سریع بهره خواهد برد. در زیر دوربین‎های دوگانه در پشت نیز یک حسگر اثرانگشت قرار خواهد گرفت.

ماه گذشته تبلیغی به بیرون راه یافته بود که نشان از این داشت یک مدل از Mate 9 با داشتن 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی ارائه خواهد شد. این مدل در قالب 3 رنگ با قیمتی برابر با 480 تا 510 دلار به بازار خواهد آمد. Mate 9 با داشتن 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎داخلی انتظار می‎رود در 5 رنگ و با قیمت 585 دلار ارائه شود. و در پایان مدل برتر Mate 9 با داشتن 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‎داخلی 705 دلار قیمت خواهد داشت. این مدل 6 رنگ خواهد داشت.

هرچه به تاریخ مذکور نزدیک‎تر می‎شویم باید انتظار داشته باشیم تعداد اطلاعات و تصاویر به بیرون درز یافته بیشتر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال