شایعه: گوشی میت 9 هوآوی هشتم آبان‌ماه معرفی خواهد شد

موضوع اخبار دنیای فناوری و گوشی‎های همراه در چند هفته‎ی اخیر درز اطلاعات و تصاویر مربوط به گوشی میت 9 هوآوی بوده است، حالا بر اساس شایعاتی که از خانه‎ی این برند چینی به گوش می‎رسد، تاریخ معرفی رسمی این گوشی هشتم آبان‎ماه خواهد بود. این شایعه هم‎چنین قیمت مدل‎های مختلف این گوشی را مطرح […]

موضوع اخبار دنیای فناوری و گوشی‎های همراه در چند هفته‎ی اخیر درز اطلاعات و تصاویر مربوط به گوشی میت 9 هوآوی بوده است، حالا بر اساس شایعاتی که از خانه‎ی این برند چینی به گوش می‎رسد، تاریخ معرفی رسمی این گوشی هشتم آبان‎ماه خواهد بود.

این شایعه هم‎چنین قیمت مدل‎های مختلف این گوشی را مطرح می‎کند. بر طبق آن مدل دارای 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه‎داخلی قیمتی برابر با 475 دلار یا 505 دلار خواهد داشت. این قیمت بستگی به این دارد که گوشی خریداری شده یک مدل Carrier Edition (مدلی که تنها از اپراتور خاصی پشتیبانی می‎کند) باشد یا از تمامی شبکه‎های تلفن همراه چین پشتیبانی کند.

شایعه گوشی میت 9 هوآوی هشتم آبان‌ماه معرفی خواهد شد

بعد از آن مدل دیگر با داشتن 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت رام (حافظه‎داخلی) با قیمت 580 دلار قرار می‎گیرد. و در نهایت، هوآوی بازار رقابتی چین را به خوبی در نظر داشته است و برای همین بهترین مدل گوشی میت 9 را با داشتن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎داخلی به قیمت 700 دلار روانه‎ی بازار خواهد کرد. در رابطه با مشخصات فنی این گوشی‎ها باید اشاره کنیم که شایعات قبلی صحبت از به کار بردن یک چیپست Kirin 960، نمایشگر 6 اینچی با دقت فول اچ‎دی و سیستم دوربین دوگانه‎ی 20 مگاپیکسلی (با مجوز شرکت لایکا) می‎کردند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال