اطلاعات و تصاویر جدیدی از گوشی‌هوشمند شیائومی Mi Note 2 لو رفت

ما در اخبار قبلی در اختیار شما رندرهایی از گوشی Mi Note 2 شیائومی قرار دادیم، فبلتی که قصد دارد با گلکسی نوت 7 سامسونگ رقابت کند. بعضی از مشخصات فنی این گوشی طبق شایعات بیان شده است، و حالا تصویر گرافیکی جدیدی از این گوشی در محیط آنلاین (تصویر بالا) منتشر شده که همه […]

ما در اخبار قبلی در اختیار شما رندرهایی از گوشی Mi Note 2 شیائومی قرار دادیم، فبلتی که قصد دارد با گلکسی نوت 7 سامسونگ رقابت کند. بعضی از مشخصات فنی این گوشی طبق شایعات بیان شده است، و حالا تصویر گرافیکی جدیدی از این گوشی در محیط آنلاین (تصویر بالا) منتشر شده که همه چیز را به خوبی در کنار هم قرار می‎دهد. چه این اطلاعات تنها زاده و پرداخته‎ی شایعات باشد، یا صحت داشته باشند، به هرحال به نظر می‎رسد که یک نسخه‎ی ارزان‎تر و جالب‎تر از نوت 7 قرار است به بازار آید.

طبق چیزی که به نظر می‎رسد، گوشی Mi Note 2 قرار است به دنبال ورود خود به بازار کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. جدا از داشتن چیپست اسنپ‎دراگون 821، حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎ی داخلی، نمایشگر 54.7 اینچی خمیده‎ی این گوشی ظاهرا رزولوشن quad-HD خواهد داشت. شایعه شده است که هم‎چنین فناوری Force Touch به همراه دوربین دوگانه در مدل رده بالای این گوشی استفاده خواهد شد و این مدل به قیمت فقط 420 دلار به بازار خواهد آمد. گوشی Mi Note 2 با داشتن یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‎آمپر ساعت می‎تواند تحولی در بازار ایجاد کند.

تصور می‎شود که از پاسخ شیائومی به نوت 7 در اواسط شهریورماه، شاید در تاریخ پانزدهم این ماه، رونمایی شود. در بین هیجان و پیش‎بینی‎هایی که از این گوشی شده است، باید اشاره داشت که رندرها و اطلاعات به بیرون درز شده از این فبلت هنوز مورد تایید رسمی شیائومی قرار نگرفته‎اند. انتظار می‎رود که یک مدل رده پایین‎تر از این گوشی نیز با یک نمایشگر دارای رزولوشن فول‎ اچ‎دی و 64 گیگابایت حافظه‎ی داخلی به بازار آید و احتمال این وجود دارد که این مدل قیمتی در حدود 375 دلار، با نمایشگر خمیده یا شاید بدون آن. داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال