شایعه: گوشی‌هوشمند Mi Note 2، چهارم مردادماه معرفی می‌شود

طبق شایعه‎ی جدیدی که منبع آن کشور چین است، گوشی Mi Note 2 شیائومی در ماه بعد، دقیق بخواهیم بگوییم چهارم مرداد، به صورت رسمی معرفی خواهد شد. گرچه شایعات زیادی در رابطه با این دستگاه شنیده می‎شود، این اولین باری است که خبری در رابطه با تاریخ قطعی رونمایی از آن پخش شده است. […]

طبق شایعه‎ی جدیدی که منبع آن کشور چین است، گوشی Mi Note 2 شیائومی در ماه بعد، دقیق بخواهیم بگوییم چهارم مرداد، به صورت رسمی معرفی خواهد شد. گرچه شایعات زیادی در رابطه با این دستگاه شنیده می‎شود، این اولین باری است که خبری در رابطه با تاریخ قطعی رونمایی از آن پخش شده است.

این شایعه‎ی جدید هم‎چنین بعضی از مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده است از جمله یک نمایشگر 5.7 اینچی، 6 گیگابایت رم و سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون به همراه قیمتی برابر با 375 دلار. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، باید بگوییم که این جزئیات با شایعاتی که قبلا در این رابطه به گوش می‎رسیدند، همخوانی دارد.

با استناد به شایعات قبلی باید گفت که گوشی Mi Note 2 در سه مدل روانه‎ی بازار می‎شود، مدل ابتدایی رزولوشن فول اچ‎دی خواهد داشت در حالی‎که مدل‎های رده بالاتر مجهز به رزولوشن QHD خواهند بود. این دستگاه‎ها دارای یک باتری بزرگ به ظرفیت 4000 میلی‎آمپر ساعت، یک اسکنر اثرانگشت و هم‎چنین قابلیت force touch و فناوری شارژ سریع خواهند بود.

مدل‎های رده‎بالاتر دوربین‎های پشتی 12 مگاپیکسلی خواهند داشت. در رابطه با پیکربرندی حافظه‎های داخلی و رم باید گفت که گوشی Mi Note 2 در قالب مدل‎های 4 گیگابایت رم/32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی، 6 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه‎ی داخلی و 6 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه‎ی داخلی روانه‎ی بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال