تصاویر فاش شده از G6 ال‌جی بار دیگر شباهت آن با G5 را نشان می‌دهد

عکس‌های جدید منتشر شده از گاردهای ساخته شده برای گوشی G6 شرکت LG، رندرهای پیشین منتشر شده درمورد پرچمدار جدید این شرکت را تأیید می‌کند که بر اساس آن‌ها، G6، شباهت زیادی به G5 در بخش طراحی خود دارد. این گارد نشان می‌دهد که این دستگاه از دوربینی دوگانه با چینش افقی بروی قاب پشتی استفاده خواهد […]

عکس‌های جدید منتشر شده از گاردهای ساخته شده برای گوشی G6 شرکت LG، رندرهای پیشین منتشر شده درمورد پرچمدار جدید این شرکت را تأیید می‌کند که بر اساس آن‌ها، G6، شباهت زیادی به G5 در بخش طراحی خود دارد. این گارد نشان می‌دهد که این دستگاه از دوربینی دوگانه با چینش افقی بروی قاب پشتی استفاده خواهد کرد. فلش دوربین نیز در جایی بین دو دوربین قرار دارد. سنسور اثر انگشت این دستگاه هم در بخش پایین دوربین اصلی آن قابل مشاهده است.

باری دیگر، به‌صورت قاطع نمی‌توان گفت که LG قصد استفاده‌ی مجدد از طراحی ماژولار در G6 را دارد؛ چراکه این شرکت نتایج جالبی از این طراحی خود در گوشی G5 دریافت نکرد. برخی از گزارش‌ها، پیش از این ادعا کرده بودند که G6 از یک باتری قابل تعویض بهره خواهد گرفت؛ البته این به این معنی نیست که در G6 از طراحی ماژولار استفاده شده باشد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت  LG امسال برای به‌دست آوردن بخشی از سهم بازار از دست سامسونگ بسیار تلاش می‌کند. بر اساس شایعه‌های منتشر شده، گوشی G6 در ماه آینده و احتمالاً در کنگره بین المللی موبایل سال 2017 که در بارسلونا برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. زمان عرضه‌ی این گوشی هم در فروردین‌ماه خواهد بود. پیش از این، شایعات قوی مبنی بر معرفی گلگسی اس 8 در کنگره بین المللی موبایل سال 2017 وجود داشت ولی حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد معرفی گلگسی اس 8 در تاریخ 12 فروردین را در نیویورک داشته باشد.

شباهت زیادی میان تصاویر منتشر شده از گوشی G6 و تصویری که امروز از گارد آن منتشر شده است، وجود دارد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که رندرها تصاویری هستند که با کامپیوتر طراحی می‌شوند و لزوماً تصاویر واقعی یک محصول نیستند.

انتظار می‌رود که گوشی  LG G6 یکی از نخستین گوشی‌هایی باشد که توان پردازشی آن با استفاده از چیپ Snapdragon 835 تأمین می‌شود. این چیپ جدیدترین و بهترین چیپست شرکت کوالکام برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال