تصاویر جدید گوشی G6 ال‌جی منتشر شد

امروز تصاویر رندری جدیدی از پرچمدار 2017 شرکت ال‌جی، LG G6، از سوی @OnLeaks منتشر شده است. این رندرها باتوجه به اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت CAD طراحی شده اند و اطلاعات بیشتر و متفاوتی از آنچه تا پیش از این درمورد این گوشی می‌دانستیم را دراختیار ما قرار می‌دهد. بر اساس این عکس‌ها، به‌نظر […]

امروز تصاویر رندری جدیدی از پرچمدار 2017 شرکت ال‌جی، LG G6، از سوی @OnLeaks منتشر شده است. این رندرها باتوجه به اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت CAD طراحی شده اند و اطلاعات بیشتر و متفاوتی از آنچه تا پیش از این درمورد این گوشی می‌دانستیم را دراختیار ما قرار می‌دهد. بر اساس این عکس‌ها، به‌نظر می‌رسد شرکت LG درحال ترک طراحی ماژولار خود است و این طراحی را به شرکت‌های موتورولا و لنوو سپرده است.

در این گوشی از یک صفحه نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن 1440×2560 استفاده شده است. بخش جلویی این دستگاه نیز به کلی تخت خواهد بود. قدرت پردازشی این گوشی نیز با استفاده چیپ قدرتمند Snapdragon 835 تامین خواهد شد. دوربین دوگانه موجود در بخش قاب پشتی دستگاه نیز به کاربر امکان ثبت تصاویر Bokeh را میدهد. یک فلش دوگانه نیز دوربین‌های این دستگاه را درهنگام عکاسی همراهی میکند.

این عکس‌ها همچنین حاکی از وجود حسگر اثر انگشت این دستگاه بروی قاب پشتی آن هستند. برخی از گزارش‌ها نیز ادعا کرده اند که حسگر اثرانگشت در این دستگاه، نقش دکمه پاور دستگاه را نیز خواهد داشت. پورت USB از نوع C نیز به همراه جک 3.5 میلی‌متری هدفون در بخش بالایی دستگاه دیده می‌شود. LG به‌نظر نمی‌رسد با حذف این جک قصد قصد پیوستن به شرکت‌هایی مثل اپل و موتورولا را داشته باشد.

برخی از این صحبت می‌کنند که LG قصد دارد تا با معرفی این گوشی در ماه مارچ بتواند رقابت بیشتری با گلگسی اس8 داشته باشد و بتواند بازار بیشتری نسبت به سالهای پیش داشته باشد.  در زیر می‌توانید تصاویر رندر منتشر شده از پرچمدار سال 2017 شرکت LG را مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال