انیمیشن‌های جدید در کنار Start Menu شفاف در تصاویر لو رفته از ویندوز 10

تصاویر جدیدی که به تازگی توسط وب‌سایت ithome منتشر شده، برخی از ویژگی‌های جدید و تغییریافته در ویندوز 10 را نشان می‌دهد که البته در نسخه‌ی پیش‌نمایش آن، وجود نداشته و حالا شاهد آن هستیم. بازگشت Start Menu (منوی شروع) به ویندوز 10، یکی از خوشحال‌کننده‌ترین ویژگی‌های سیستم‌عامل جدید مایکروسافت به حساب می‌آید و حالا طبق […]

تصاویر جدیدی که به تازگی توسط وب‌سایت ithome منتشر شده، برخی از ویژگی‌های جدید و تغییریافته در ویندوز 10 را نشان می‌دهد که البته در نسخه‌ی پیش‌نمایش آن، وجود نداشته و حالا شاهد آن هستیم.

بازگشت Start Menu (منوی شروع) به ویندوز 10، یکی از خوشحال‌کننده‌ترین ویژگی‌های سیستم‌عامل جدید مایکروسافت به حساب می‌آید و حالا طبق تصاویر جدید، این منو همانند خاصیت Aero (شیشه‌ای) ویندوز 7، شفاف‌تر از قبل می‌باشد. البته اگر Start Menu را به صورت تمام‌صفحه باز کنید و یا بخواهید وارد زیرشاخه‌های اپلیکیشن‌های ویندوز شوید، این قابلیت دیگر دیده نخواهد شد.

همچنین به نظر می‌رسد مایکروسافت از حالت قبلی و تخت Metro در ویندوز 8 برای نمایش کاشی‌های استفاده نکرده و به جای آن، حالتی 3D مشاهده می‌شود.

Leaked Windows 10 screenshots reveal transparent Start Menu, new Live Tile animation 3

کنفرانس سالانه‌ی مایکروسافت برای توسعه‌دهدنگان، از امروز در سان‌فرانسیسکو شروع و تا یکم می ادامه خواهد داشت. هیچ شکی نیست که به زودی اطلاعات جدیدی از ویندوز 10 و برنامه‌های مایکروسافت برای سایر پلتفرم‌ها منتشر می‌شود و شاید زمان عرضه‌ی دقیق این ویندوز نیز مشخص شود. هر چند، پیشتر مدیرعامل اجرایی شرکت AMD، خانم Lisa Su به صورت اتفاقی، زمان عرضه‌ی ویندوز 10 را اواخر ژولای اعلام کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال