پرچمدار LeEco X10 در MWC 2017 رونمایی می‌شود

LeEco در تلاش است که استراتژی گوشی‌های هوشمند خود را ادامه دهد. این شرکت پس از ارائه پرجمدار خود، Le Pro3 در ایالات متحده، تصمیم گرفت که نمونه کارهای خود را با دستگاه‌های بالارده جدید خود گسترش دهد. برخی از آن‌ها ممکن است ماه آینده در کنگره جهانی موبایل معرفی شود اما حقیقت این موضوع […]

LeEco در تلاش است که استراتژی گوشی‌های هوشمند خود را ادامه دهد. این شرکت پس از ارائه پرجمدار خود، Le Pro3 در ایالات متحده، تصمیم گرفت که نمونه کارهای خود را با دستگاه‌های بالارده جدید خود گسترش دهد.

برخی از آن‌ها ممکن است ماه آینده در کنگره جهانی موبایل معرفی شود اما حقیقت این موضوع هفته‌های آینده تایید خواهد شد. یکی از این دستگاه‌ها که هنوز معرفی نشده، LeEco X10 می‌باشد که اخیرا در GFXBench رویت شده است.

باتوجه به ویژگی‌های که در بنچمارک درج شده، X10 قطعا یک گوشی بالارده است اما احتمالا واجد شرایطی نیست که عنوان پرچمدار به خود بگیرد. گفتنی است که این گوشی دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 820 و سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو است.

گوشی Le Pro3 از جیپست اسنپدراگون 821 بهره برده است بنابراین این شرکت پرچمدار بعدی خود را باید حداقل با یک چیپست مشابه ارائه دهد. همچنین اندروید 7.0 نوقا برای پرچمدار آینده بهتر خواهد بود.

علاوه‌براین، گوشی LeEco X10 دارای حافظه رم 4 یا 6 گیگابایت و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت خواهد بود که حاکی از این است که گوشی در دو نسخه در بازار عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد دوربین عقب هر دو نسخه 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی آنها با کمال تعجب 16 مگاپیکسل باشد. ممکن است اشتباهی در این لیست وجود داشته باشد یا نمونه‌های اولیه‌ای که تست شده‌اند شاید شامل طراحی نهایی سخت‌افزار نباشد، اما این احتمال بسیار کم است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال