گوشی‎هوشمند جدید LeEco در بنچمارک GeekBench ظاهر شد

با آن‎که همه منتظر این هستیم گوشی Le X850 رسما مورد معرفی قرار گیرد، شرکت LeEco در روزهای گذشته گوشی‎هوشمند جدیدی را مورد محک قرار داده است، با اعلام این خبر که قصد دارد در این گوشی‎هوشمند تعادل خوبی بین عملکرد و عمر باتری برقرار کند. در حقیقت این خبر در واقع ممکن است به […]

با آن‎که همه منتظر این هستیم گوشی Le X850 رسما مورد معرفی قرار گیرد، شرکت LeEco در روزهای گذشته گوشی‎هوشمند جدیدی را مورد محک قرار داده است، با اعلام این خبر که قصد دارد در این گوشی‎هوشمند تعادل خوبی بین عملکرد و عمر باتری برقرار کند. در حقیقت این خبر در واقع ممکن است به گوشی X850 اشاره کند، ولی می‎تواند یک گوشی کاملا جدید نیز باشد.

علت این حدس، نام‎گذاری عجیب این گوشی است، به نحوی که روز گذشته در دیتابیس سایت بنچمارک Geekbench دستگاهی تحت عنوان “LeMobile XiubaleR” ظاهر شده است. مانند همیشه نتایج بنچمارک قسمتی از مشخصات این گوشی را مشخص می‎کند، ولی Geekbench در این زمینه به عنوان مثال به جامعی GFXBench نیست، بنابراین تنها مشخصات مربوط به نوع چیپست، مقدار رم و نسخه‎ی سیستم‎عامل اندروید مشخص شده است.

با این وجود، همین مشخصات به اندازه‎ای است که به ما نشان دهد با گوشی Le X850 تحت نام دیگری روبرو نیستیم. گوشی مذکور گفته می‎شود مجهز به چیپست اسنپ‎دارگون 821 خواهد بود، در حالی‎که “XiubaleR” از سیستم روی چیپ Helio X20 مدیاتک استفاده می‎کند که یک پردازنده‎ی ده هسته‎ای با دو کلاستر Cortex-A53 و یک کلاستر Cortex-A72 دارد. به همراه این پردازنده 2 گیگابایت رم دیده می‎شود و جای شگفتی دارد که نمونه‎ی اولیه‎ی این دستگاه از سیستم‎عامل اندروید 7.1.2 استفاده می‎کند، نسخه‎ای از سیستم‎عامل نوقا که هنوز برای دستگاه‎های پشتیبانی شده توسط گوگل در نسخه‎ی بتا ارائه شده است.

نسخه‎ی اندروید این گوشی این حقیقت را نشان می‎دهد که این گوشی به احتمال زیاد به این زودی عرضه نخواهد شد ولی شاید هم LeEco تصمیم بگیرد که به اولین شرکتی تبدیل شود که از همان ابتدا گوشی با اندروید 7.1.2 روانه‎ی بازار می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال