دوربین عکاسی Leica M-D Typ 262 رسما رونمایی شد

M-D Typ 262 شرکت لایکا، دوربینی است که قبلاً خبرهای زیادی در مورد آن شنیده بودیم؛ اما موردی که این دوربین ساخته شده توسط شرکت آلمانی را خاص می‌کند، نبود هیچ‌گونه نمایشگری در بخش پشتی دستگاه است. جایی که هم اینک بسیار از دوربین‌های ساده یا حرفه‌ای مجهز به صفحه‌نمایش می‌باشند و این مورد، حداقل […]

M-D Typ 262 شرکت لایکا، دوربینی است که قبلاً خبرهای زیادی در مورد آن شنیده بودیم؛ اما موردی که این دوربین ساخته شده توسط شرکت آلمانی را خاص می‌کند، نبود هیچ‌گونه نمایشگری در بخش پشتی دستگاه است. جایی که هم اینک بسیار از دوربین‌های ساده یا حرفه‌ای مجهز به صفحه‌نمایش می‌باشند و این مورد، حداقل ویژگی یک دوربین امروزی به حساب می‌آید. بجای نمایشگر، در بخش خلفی این دستگاه شاهد حضور یک پیچ تنظیم به منظور انتخاب میزان حساسیت سنسور (ISO) دوربین در هنگام عکاسی هستیم.

 

شرکت لایکا از این دوربین به‌طور رسمی رونمایی به عمل آورده است. اطلاعات و مشخصات فنی این دوربین نیز همانند چیزی است که قبلاً بیشتر در خبرها و شایعات در مورد آن شنیده بودیم. در واقع این دوربین از یک حسگر CMOS با دقت 24 مگاپیکسل استفاده می‌کند و وظیفه پردازش اطلاعات نیز بر عهده تراشه اختصاصی Maestro لایکا است.

در کنار آن این دوربین دارای سیستم تنظیم شاتر اختصاصی نیز می‌باشد که البته بر اساس طراحی خاص این شرکت، شاتر این مدل نسبت به دیگر نسخه‌های تولید شده توسط این کمپانی، از میزان صدای تولید شده بسیار کمتری برخوردار است. این دوربین در حقیقت دارای پیچ‌های تنظیم خاصی است که عکاس می‌تواند بدین صورت به سادگی و با سرعت، شاخصه‌های سرعت شاتر و ISO‌ را به سرعت تنظیم نماید.

در نهایت باید گفت که این دوربین با نام لایکا به فروش خواهد رفت. این به آن معناست که این دوربین قیمت ارزانی نخواهد داشت. کاربران و خریدارانی که قصد پیش خرید این دستگاه را داشته باشند، فروشگاه میامی این شرکت هم اینک از پیش فروش این دوربین پشتیبانی کرده و قیمتی معادل 5995 دلار را به عنوان هزینه خواستار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال