مشخصات دوربین پرچمدار LG G6 رسماً منتشر شد

ال‎جی نسبت به انتشار تیزری رسمی اقدام کرده است تا در آن نشان دهد دوربین جلو و عقب گوشی پرچم‎دار بعدی این شرکت یعنی LG G6 مجهز به لنزهای با زاویه‎ی باز هستند. دوربین سلفی این گوشی میدان دید 100 درجه‎ای خواهد داشت، گرچه اشاره‎ای به رزولوشن تصویر آن نشده است. در پنل پشتی این […]

ال‎جی نسبت به انتشار تیزری رسمی اقدام کرده است تا در آن نشان دهد دوربین جلو و عقب گوشی پرچم‎دار بعدی این شرکت یعنی LG G6 مجهز به لنزهای با زاویه‎ی باز هستند. دوربین سلفی این گوشی میدان دید 100 درجه‎ای خواهد داشت، گرچه اشاره‎ای به رزولوشن تصویر آن نشده است.

در پنل پشتی این گوشی سیستم دوربین‎دوگانه دیده می‎شوند که از دو دوربین با رزولوشن 13 مگاپیکسلی تشکیل می‎شود. یکی از این دو دوربین دارای لنزهای زاویه باز با میدان دید 125 درجه است و همکاری این دو باعث می‎شود تا کاربر بهترین تصاویر را از نظر کیفیت بگیرد. به همراه این دوربین حالت‎های عکاسی مختلف از جمله 18:9 (با استفاده از عرض کامل صفحه)، 1:1 (مربعی شکل) که به گفته‎ی ال‎جی برای اینستاگرام عالی است، حالت گرفتن تصاویر سراسرنما، food mode و سایر حالت‎های عکاسی دیده می‎شود.

کاربر حتی اگر از حالت 18:9 استفاده نکند، باز هم تمام عرض صفحه استفاده خواهد شد، چون اپلیکیشن دوربین به شما آخرین تصویری که از یک جناح گرفته‎اید را نشان می‎دهد و دیگر نیازی نیست به بخش گالری بروید. شما هم‎چنین مستقیما در اپلیکیشن گالری این گوشی می‎توانید دو تا 100 تصویر را با هم ترکیب کنید تا یک فایل گیف (GIF) شکل گیرد.

این شرکت کره‎ای می‎گوید که دوربین عقب گوشی LG G6 با میدان دید 125 درجه “بیشترین شباهت” را با میدان دید یک فرد دارد، به عبارتی شما قادر خواهید بود (تقریبا) تمام چیزی که با چشمان خود می‎بینید را در هر عکس ثبت کنید.

G6 به صورت رسمی در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد. از مشخصات این گوشی می‎توان به نمایشگر لمسی 5.7 اینچی با رزولوشن 2880 در 1400، چیپست اسنپ‎دراگون 820 کوالکام، یک بدنه‎ی تمام فلزی، مقاومت نسبت به آب و غبار و باتری غیر قابل تعویض با ظرفیتی بیشتر از 3200 میلی‎آمپرساعت اشاره کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال