درب هوشمند ال جی با قابلیت تشخیص چهره در نمایشگاه CES2020 رونمایی شد

درب هوشمند ال جی پس از تشخیص چهره و تائید هویت بصورت خودکار باز خواهد شد. این درب قابلیت های جالب دیگری نیز دارد.  این درب طوری طراحی شده است که محفظه های جداگانه برای بسته های معمولی و بسته های فاسدشدنی در آن تعبیه شده است. در واقع محفظه بسته های فاسد شدنی کاری […]

درب هوشمند ال جی پس از تشخیص چهره و تائید هویت بصورت خودکار باز خواهد شد. این درب قابلیت های جالب دیگری نیز دارد.  این درب طوری طراحی شده است که محفظه های جداگانه برای بسته های معمولی و بسته های فاسدشدنی در آن تعبیه شده است. در واقع محفظه بسته های فاسد شدنی کاری شبیه به یخچال را انجام میدهد. کاربر در زمان حضور در منزل نیز میتواند از این محفظه برای خارج نشدن از منزل در هوای نامساعد استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از CNET، استفاده از این درب میتواند کاربرد قفل های دیجیتال و محفظه های تحویل خودکار را نیز بهبود دهد. کلیه اطلاعات مورد نیاز کاربر نظیر وضعیت ترافیک بیرون، آب‌و‌هوا، مواد غذایی دریافت‌شده بر روی یک صفحه ای شبیه به آینه در داخل محفظه نمایش داده میشود. این آینه تمام قد که منظره بیرون را نمایش میدهد میتواند بسیار کارآمد باشد.

اکنون ممکن است بسیاری از خانه ها از این محصول جدید استفاده نکنند اما احتمالا در دهه بعدی شاهد استفاده از این درب ها در ساختمان های هوشمند خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال