لاجیتک اسپیکرهای قابل حمل و کوچک UE Roll 2 را معرفی کرد

شرکت لاجیتک با عرضه کردن اسپیکرهای قابل حمل سری Ultimate Ear به موفقیت‌های زیادی دست پیدا نموده و حالا امکان طراحی هوشمندانه‌تر برای اسپیکرهای قابل حمل جدید این سری با نام UE Roll 2 نیز فراهم شده که می‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. برای اولین بار در سال 2013 بود که لاجیتک با عرضه […]

شرکت لاجیتک با عرضه کردن اسپیکرهای قابل حمل سری Ultimate Ear به موفقیت‌های زیادی دست پیدا نموده و حالا امکان طراحی هوشمندانه‌تر برای اسپیکرهای قابل حمل جدید این سری با نام UE Roll 2 نیز فراهم شده که می‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

برای اولین بار در سال 2013 بود که لاجیتک با عرضه نمودن اسپیکرهای UE BOOM، این محصولات جدید را معرفی نمود و حالا نوبت به UE Roll 2 رسیده است تا بتواند موفقیت‌های گذشته را تکرار کند. باید اشاره داشته باشیم که این محصولات در زمینه دستگاه‌ها یا اسپیکرهای قابل حمل بلوتوثی قرار می‌گیرد.

یکی از مواردی که سبب شده تا این محصولات تا حد زیادی مورد توجه کاربران قرار بگیرد، عملکرد بسیار مناسب آن و همینطور قابلیت حمل آن است. تلاش‌های لاجیتک باعث شده تا حالا صدای این اسپیکرها بدون افت کیفیت تا 15 درصد بیشتر از گذشته شود. همچنین برد امواج بدون سیم نیز حالا به 100 فوت افزایش پیدا کرده و عملکرد بهتری از UE Roll دارد. اما وزن این اسپیکر چه اندازه است؟ اینطور که مدیران لاجیتک اعلام کرده‌اند، اسپیکرهای جدید UE Roll 2 تنها نیم پوند وزن دارند!

اسپیکرهای UE Roll 2، به سادگی می‌توانند به هر قسمتی متصل شده و مورد استفاده قرار بگیرند. تنها کافیست که به هنگام سفر یا ماجراجوهای خود، آن را بر روی کمربند یا جیب خود قرار داده و بدون نگرانی از جدا شدن، از صدای با کیفیت و بلند آن استفاده کنید. البته تنها قابل حمل بودن و وزن پایین، از ویژگی‌های خوب این اسپیکرها به حساب نمی‌آیند، بلکه دارا بودن استاندارد IPX7، این اسپیکر را به محصولی ضد آب تبدیل نموده است.

میدر ارشد شرکت لاجیتک در این رابطه اعلام کرده که تا کنون هیچ اسپیکر قابل حملی با چنین انعطاف و آزادی در اختیار کاربران قرار نگرفته و شاید هیچ اسپیکری نباشد که شما بتوانید آن را با خود به حمام نیز ببرید! همچنین وی اشاره داشته که معمولا تمامی اسپیکرهای قابل حملی که تا کنون تولید شده‌اند در استخرها دچار مشکل می‌شوند. اما این امکان برای کاربران وجود دارد که بتوانند اسپیکرهای UE Roll 2 را در استخر رها نموده و از موسیقی در حال پخش لذت برند!

انتظار می‌رود عرضه این اسپیکر از هفته‌ی آینده در کشور آمریکا و با قیمت 99.99 دلار آغاز شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال