رونمایی ال‌جی از چند اسپیکر مختلف پیش از شروع نمایشگاه IFA 2016

معمولا هنگامی که صحبت از اسپیکرهای مطرح می‌شود، نام برندهایی نظیر Bose, Logitech, Harman Kardon, Bang & Olufsen و Bowers & Wilkins به ذهن خطور می‌کند. البته نباید فراموش کنیم که شرکت‌های بزرگ تکنولوژی نظیر ال‌جی، علاوه‌ بر تولید مایکرویو، یخچال، گوشی‌های‌هوشمند و … اسپیکر را نیز تولید می‌کنند. در رویداد IFA سال گذشته،‌ ال‌جی چند اسپیکر جدید […]

معمولا هنگامی که صحبت از اسپیکرهای مطرح می‌شود، نام برندهایی نظیر Bose, Logitech, Harman Kardon, Bang & Olufsen و Bowers & Wilkins به ذهن خطور می‌کند. البته نباید فراموش کنیم که شرکت‌های بزرگ تکنولوژی نظیر ال‌جی، علاوه‌ بر تولید مایکرویو، یخچال، گوشی‌های‌هوشمند و … اسپیکر را نیز تولید می‌کنند.

در رویداد IFA سال گذشته،‌ ال‌جی چند اسپیکر جدید را معرفی کرد و به نظر می‌رسد برای رویداد امسال نیز برنامه‌هایی را در نظر داشته باشد. آن‌ها قبل از شروع مراسم IFA، از اسپیکرهای جدید سری PH خود رونمایی کرده‌اند که نگاهی کلی به این اسپیکرهای تازه‌وارد می‌اندازیم.

تنها ویژگی که اسپیکرهای معرفی شده‌ی ال‌جی با یکدیگر مشترک هستند صدای 360 درجه‌ی آن‌ها است. اسپیکر PH2 این شرکت، اندازه‌ی بسیار کوچکی داشته و قابل حمل‌ترین اسپیکر از میان دیگر اسپیکرهای معرفی شده به حساب می‌آید. اسپیکر مورد نظر، در مقابل قطرات باران مقاومت داشته و به برد 2.5 وات آمپلی‌فایر مجهز شده و باتری آن تا 6 ساعت پیاپی جواب‌گوی کاربر خواهد بود. اسپیکر بعدی، PH3 نام گرفته که به لطف چراغی که درون آن تعبیه شده طراحی شبیه به شمع را به خود گرفته و برد 3 وات آمپلی‌فایر بر روی آن نصب شده است. باتری دومین اسپیکر معرفی شده هم تا 10 ساعت می‌تواند همچنان آن را روشن نگه‌دارد.

درنهایت آخرین اسپیکر معرفی شده از سوی ال‌جی PH4 نام دارد. این اسپیکر طراحی نسبتا بزرگی را به خود گرفته و در اولین نگاه، کاربر را به یاد اسپیکرهای UE BOOM خواهد انداخت. آمپلی‌فایر 16 واتی بر روی این اسپیکر عظیم‌الجثه قرار گرفته و باتری‌ آن‌هم می‌تواند تا 10 ساعت کاربر را بدون نیاز به شارژ نگه‌دارد. در نهایت هنوز قیمت این اسپیکرها مشخص نشده و قرار است تا پاییز امسال به طور رسمی در آمریکا عرضه شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال