ساخت نسخه روسی تیک تاک توسط دختر ولادیمیر پوتین

محبوبیت بالای اپلیکیشن تیک تاک باعث شده است تا توسعه‌دهندگان بسیاری از کشورهای مختلف به دنبال عرضه این اپ در کشور خود باشند. به تازگی طی خبرهای منتشر شده مشخص شد دختر ولادیمیر پوتین هم به دنبال عرضه نسخه روسی تیک تاک بوده و در توسعه آن نقش داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

محبوبیت بالای اپلیکیشن تیک تاک باعث شده است تا توسعه‌دهندگان بسیاری از کشورهای مختلف به دنبال عرضه این اپ در کشور خود باشند. به تازگی طی خبرهای منتشر شده مشخص شد دختر ولادیمیر پوتین هم به دنبال عرضه نسخه روسی تیک تاک بوده و در توسعه آن نقش داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استقبال بالا از تیک تاک و همچنین درآمد قابل توجه آن باعث شده بسیاری از توسعه دهندگان به دنبال ارائه برنامه های مشابه آن باشند. اخیراً تلاش‌هایی برای تهیه نسخه روسی تیک تاک انجام گرفته است.

طبق گزارش های منتشر شده،  به زودی این کشور میزبان یک اپلیکیشن برنامه ریزی شده برای انتشار ویدیو های کوتاه خواهد بود. این اپلیکیشن شباهت ها و ویژگی های بسیاری با تیک تاک خواهد داشت. توسعه این برنامه  نیز با کمک یکی از رسانه های روسیه که زیر مجموعه یک شرکت دولتی انرژی به نام گازپروم است انجام خواهد گرفت. علاوه بر آن بنیاد Innopraktika نیز در ساخت این برنامه همکاری خواهد داشت که مدیریت آن برعهده کاترینا تیخونوا دختر ولادیمیر پوتین است.

الکساندر ژاروف، مدیرعامل گازپروم اعلام کرده به زودی نسخه روسی تیک تاک عرضه خواهد شد. از طرفی گازپروم با خرید یک سرویس به نام Ya Molodets تلاش کرده تا توسعه سرویس جدید اشتراک ویدیو را با استفاده از پروژه نرم افزاری این سرویس سرعت ببخشد. احتمالاً انتشار رسمی این برنامه تا دو سال دیگر انجام خواهد شد و این اپلیکیشن با ویژگی هایی شبیه به تیک تاک از ویدیو های کوتاه پشتیبانی خواهد کرد. توسعه این برنامه از مدت‌ها پیش آغاز شده و اکنون فعالیت های مربوط به افزودن ابزار ها باقی مانده است.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال