ساخت یخچال هوشمند توسط ال جی با قابلیت ضدعفونی کردن

ال جی نوع یخچال هوشمند تولید کرده است که می‌تواند با فرامین صوتی کار کند. این یخچال از سری اینستاویو ال جی بوده و درب آن با فرامین صوتی کاربر باز میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، یخچال ساخته شده توسط ال جی با فرمان صوتی کاربر […]

ال جی نوع یخچال هوشمند تولید کرده است که می‌تواند با فرامین صوتی کار کند. این یخچال از سری اینستاویو ال جی بوده و درب آن با فرامین صوتی کاربر باز میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، یخچال ساخته شده توسط ال جی با فرمان صوتی کاربر باز میشود و کاربر می تواند مواد غذایی خود را بدون دردسر درون یخچال قرار دهد. همچنین در زمان ویروس کرونا می‌توان بدون نیاز به لمس اقلام و ابزار با استفاده از فرمان صوتی درب این یخچال را باز کرد. همچنین فرمان های صوتی دیگری نیز توسط این یخچال درک خواهد شد.

به عنوان مثال کاربر می‌تواند با برنامه‌ریزی مقدار آب و یخ موجود در یخچال را کنترل کند. همچنین سیستم نور ماورای بنفش موجود در این یخچال نیز قابلیت ضد عفونی کردن را به این یخچال داده است. یک صفحه فرمان بزرگ شیشه ای نیز در قسمت بدنه جلوی یخچال قرار داده شده که نسبت به مدل های قبلی ۲۳ درصد بزرگتر است و کلیه فرامین صوتی و برنامه ریزی ها از طریق آن انجام خواهد شد.


لینک مقاله : techna news

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال