عرضه آپدیت مارشملو برای گوشی Magna ال‌جی آغاز شد

شرکت ال‌جی هم اینک برای گوشی مگنا (Magna) خود که تولید و عرضه آن را از سال 2015 شروع کرده بود، در حال ارائه نسخه مارشملو سیستم عامل اندروید است. البته بهتر است بدانید که این شرکت کره‌ای قرار است نسخه ششم این سیستم عامل پرطرفدار را تنها بر روی مدل LG-H500f (مختص به کشور یونان) عرضه نماید. […]

شرکت ال‌جی هم اینک برای گوشی مگنا (Magna) خود که تولید و عرضه آن را از سال 2015 شروع کرده بود، در حال ارائه نسخه مارشملو سیستم عامل اندروید است. البته بهتر است بدانید که این شرکت کره‌ای قرار است نسخه ششم این سیستم عامل پرطرفدار را تنها بر روی مدل LG-H500f (مختص به کشور یونان) عرضه نماید.

gsmarena_001

گوشی هوشمند مگنا ال‌جی هم اینک به طور پیشفرض نسخه 5.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ را اجرا می‌کند. بنابراین نیاز به گفتن نخواهد بود که کاربران با دریافت این آپدیت جدید، از قابلیت‌های جدیدی مانند Doze و Google Now on Tap و همچنین طراحی جدید برنامه‌ها و در کنار آن مجوزهای جدید آنها برخودار خواهند بود. فعلا اطلاعات و مشخصات دقیق دیگری در مورد وجود تغییرات دیگر که آپدیت جدید شامل آن شود، وجود نداشته است.

مثل همیشه برای این که این آپدیت جدید بر روی نمایشگر گوشی شما ظاهر شود، کمی زمان خواهد برد. در نتیجه اگر در این زمینه کاملا بی‌صبر هستید می‌توانید به سادگی به منو تنظیمات گوشی خود رفته و در آن قسمت احتمال ارائه آپدیت جدید برای گوشی خود را چک نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال