آپدیت اندروید 6.0.1 مارشملو برای دیزایر 820 اچ‌تی‌سی عرضه شد

گوشی هوشمند دیزایر 820 اچ‌تی‌سی از سال 2014 میلادی در حال دریافت به‌روزرسانی‌ جدید مارشملو سیستم عامل اندروید است. این به‌روزرسانی‌ها نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو را به همراه نسخه 7.0 از رابط کاربری اختصاصی این شرکت تایوانی  (با نام Sense) ارائه خواهد داد. اما در طی این زمان به طور کاملا آشکار […]

گوشی هوشمند دیزایر 820 اچ‌تی‌سی از سال 2014 میلادی در حال دریافت به‌روزرسانی‌ جدید مارشملو سیستم عامل اندروید است. این به‌روزرسانی‌ها نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو را به همراه نسخه 7.0 از رابط کاربری اختصاصی این شرکت تایوانی  (با نام Sense) ارائه خواهد داد. اما در طی این زمان به طور کاملا آشکار مشخص نبود که کدام نسخه‌های منطقه‌ای از این گوشی قرار است این به‌روزرسانی را دریافت نمایند.

gsmarena_001

همان‌طور که احتمالا در مورد به‌روزرسانی‌های نرم افزاری می‌دانید، ممکن است مدت زمان بسیار زیادی به منظور ارائه آپدیت‌های OTA و نمایش اعلان آن بر روی دستگاه هوشمند طول بکشد. از این رو اگر در این زمینه مشتاق بوده و نمی‌توانید منتظر ارائه اعلان جدید آپدیت دستگاه بمانید، می‌توانید به صورت دستی به بخش تنظیمات دستگاه خود رفته و به‌روزرسانی جدید مربوط به گوشی خود را چک نمایید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال