نمونه اولیه از خودروی مزدا RX-9 در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 رونمایی خواهد شد

مدتیست که اطلاعات جدیدی در مورد شرکت مزدا و احتمال رونمایی از نمونه اولیه از خودروی RX-9 در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 به گوش می‌رسد. اینطور که اعلام شده، سازندگان قصد دارند این خودرو را در اکتبر سال 2017 و به مناسبت سالگرد 50 سالگرد این شرکت رونمایی کنند. خودروی Cosmo Sport، اولین اتومبیل این شرکت با […]

مدتیست که اطلاعات جدیدی در مورد شرکت مزدا و احتمال رونمایی از نمونه اولیه از خودروی RX-9 در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 به گوش می‌رسد. اینطور که اعلام شده، سازندگان قصد دارند این خودرو را در اکتبر سال 2017 و به مناسبت سالگرد 50 سالگرد این شرکت رونمایی کنند.

خودروی Cosmo Sport، اولین اتومبیل این شرکت با موتور دوار بود که در تاریخ 30 می سال 1967 وارد بازار شد و پس از آن به عنوان اولین خودروی جهان با دو موتور دوار شناخته شد که تولید آن به صورت انبوه آغاز گردید.

Mazda RX-9 prototype to debut at 2017 Tokyo motor show2

مدیران شرکت مزدا با انتشار چند تصویر از نسخه‌ی آزمایشی این خودرو، اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی نهایی RX-9 پس از معرفی شدن چند خودروی جدید از سوی مزدا، در سال 2019 و در نمایشگاه خودرو توکیو به صورت رسمی معرفی خواهد شد و پیش از پایان سال 2020 نیز، شاهد ورود این خودرو به بازار خواهیم بود.

اطلاعات زیادی در مورد خودروی RX-9 منتشر نشده و ما تنها می‌دانیم که این اتومبیل جدید، 1300 کیلوگرم وزن داشته و به موتور 1.6 لیتری SKYACTIV-R مجهز خواهد شد. هنوز زمان زیادی تا رونمایی رسمی این خودرو باقی مانده، اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد محصول آینده مزدا باشیم.

Mazda RX-9 prototype to debut at 2017 Tokyo motor show3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال