با ربات خانگی ایسوس موسوم به Zenbo آشنا شوید

جانی شی مدیر شرکت ایسوس اهم صحبت‎های این شرکت را در نمایشگاه Computex 2016 با رونمایی از ربات خانگی به اسم Zenbo شروع کرد. Zenbo ربات کوچکی که شبیه به شخصیت کارتون Wall-E است، می‎تواند با افراد و هم‎‎چنین مجموعه‎ای از خدمات مختلف طبق میل آن‎ها، ارتباط برقرار کند. Zenbo می‎تواند اکثر کارهایی که اکوی […]

جانی شی مدیر شرکت ایسوس اهم صحبت‎های این شرکت را در نمایشگاه Computex 2016 با رونمایی از ربات خانگی به اسم Zenbo شروع کرد. Zenbo ربات کوچکی که شبیه به شخصیت کارتون Wall-E است، می‎تواند با افراد و هم‎‎چنین مجموعه‎ای از خدمات مختلف طبق میل آن‎ها، ارتباط برقرار کند.

Zenbo می‎تواند اکثر کارهایی که اکوی آمازون انجام می‎دهد را انجام داده و از طریق فرمان‎های صوتی به درخواست‎های شما پاسخ دهد. هم‎چنین می‎تواند در اختیار شما پیشنهادهایی در رابطه با دستورات غذایی قرار دهد، به خرید اجناس به صورت آنلاین بپردازد، به به اکانت‎های اینترنتی شما لاگین کند و عکس بگیرد.

ایسوس گفته است که این ربات می‎تواند عضوی از خانواده‎ی شما باشد.

تاکید این شرکت بر این است که این ربات با هدف کمک‎رسانی به افراد سالخورده ساخته شده ولی هم‎چنین مشکلی در رابطه با قرارگیری در زندگی روزمره‎ی سایر افراد ندارد. قیمت این ربات دوست‎داشتنی 599 دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال