ساعت هوشمند را فراموش کنید؛ این تبلت پوشیدنی احتمالا انتخاب بعدی شماست!

Rufus Cuff نام یک کامپیوتر مچی ساخت شرکت Rufus Labs است. سرمایه‎ی لازم برای تولید انبوه محصول این شرکت که به شکل یک تبلت است توسط یک کمپین موفق جذب سرمایه‎ی جمعی به دست آمده است. آقای Gabe Grifoni مدیر ارشد اجرایی این شرکت می‎گوید که در چند سال آینده محصولاتی نظیر Cuff جایگزین آیفون […]

Rufus Cuff نام یک کامپیوتر مچی ساخت شرکت Rufus Labs است. سرمایه‎ی لازم برای تولید انبوه محصول این شرکت که به شکل یک تبلت است توسط یک کمپین موفق جذب سرمایه‎ی جمعی به دست آمده است. آقای Gabe Grifoni مدیر ارشد اجرایی این شرکت می‎گوید که در چند سال آینده محصولاتی نظیر Cuff جایگزین آیفون درون جیب شما می‎شوند و حتی می‎توانند بخشی از یونیفرم کاری شما به شمار روند. این تبلت پوشیدنی پیش‎‌فروش انبوهی داشته تا نشان دهد برای آن بازار خاصی وجود دارد.

Grifoni در رابطه با استفاده‎ی صنعتی بالقوه‎ای که برای این محصول وجود دارد این چنین می‎گوید ” براساس بازخوردی که ما از شرکت‎هایی که Rufus را محک زده‎اند، دریافت کرده‎ایم، می‎توانیم بگوییم که کارفرمایان بر این باور هستند که داشتن تبلت‎های اندرویدی کوچک با قابلیت برقراری ارتباط با بلوتوث که بر روی بازوی کارمندان آن‎ها قرار گیرد، ایده‎ی بسیار خوبی است.” با داشتن یک اپلیکیشن و اسکنر متصل به این محصول، وظایفی نظیر برداشت لیست موجود، نظارت بر امر نظافت اتاق‎های هتل و گرفتن بلیط را می‎توان با آزادسازی دست کارمندانی که در غیر اینصورت مجبور به نگه داشتن یک تبلت می‎بوده‎اند، آسان کرد. قیمت نسبتا پایین 300 دلاری این محصول نیز به این معنا است که شرکت‎های کوچک‎تر با بودجه‎های اندک نیز می‎توانند در عمل از آن استفاده کنند.

با آن‎که این محصول طی کمپین مذکور توانست 800 هزار دلار جمع‎آوری ‎کند، ولی آقای Grifoni متوجه شده که شرکت‎ها باید به عنوان بازار هدف در نظر گرفته شوند. گرچه افرادی که این محصول را پیش خرید کرده‎اند نباید نگران باشند چون این شرکت Cuff را به مصرف‎کنندگان خواهد فروخت. البته باید در نظر داشت با خرید این محصول نباید انتظار استفاده از آخرین فن‎آوری روز را داشته باشید. نسخه‎ی پیش آزمایشی این محصول دارای یک صفحه‎ی نمایش 3.2 اینچی با رزولوشن 400×240 است تا شما را به یاد گوشی‎های هوشمند ما قبل تاریخ بیاندازد. دوربین جلوی این تبلت نیز رزولوشن 640×480 دارد تا در واقع سلفی‎های گرفته شده با آن کیفیت دلچسبی نداشته باشند. از مشکلات دیگری که در هنگام استفاده از آن ممکن است به چشم بخورد این است که بعد از چند دقیقه کار در حین پیچیده شدن این تبلت روی مچ دست شما، ممکن است دست شما عرق کند. البته باید توجه داشت که طبق ادعای آقای Grifoni و میزان پیش‎فروش‎ها بازار خاصی برای آن وجود دارد.

ایشان پیش‎بینی می‎کنند که وجود کامپیوترهای پوشیدنی (نه ساعت‎های هوشمند) در عرض 5 تا 10 سال آینده به یک امر طبیعی همراه خواهد شد. ما سرانجام از بیرون کشیدن دائم گوشی‎های خود از جیب‎هایمان خسته می‎شویم و در عوض دوست خواهیم داشت تمام مدت در دید ما باشند.

امکان تحقق پیش‎بینی او وجود دارد. ممکن است که در آینده دستگاه‎های موبایل محاسبه‎ای را داشته باشیم که بتوانیم به بدن خود متصل کنیم. حتی اگر هم حرف او اشتباه باشد ولی موفق شود که Cuff را وارد شرکت‎های تجاری و انبارها کند، واقعا مهم نیست که جمعیت جهان بپذیرند در وقت آزاد خود تبلت‎هایی را به بدن خود متصل کنند چون سرکار یقینا بعضی از آن‎ها مجبور به استفاده از این محصول با نامشان بر روی آن خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال