تبلت مچی از راه رسید

بله درست شنیدید؛ تبلت پوشیدنی نیز تولید شد. این محصول جدید که البته با ساعت هوشمند هیبریدی Neptune Pine تفاوت دارد، با نام Rufus Cuff شناخته خواهد شد. این گجت جدید دارای یک صفحه نمایش 3.2 اینچی بوده و قبلا در کمپین Indiegogo در سال 2014 خبرهای در مورد آن شنیده شده بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود این […]

بله درست شنیدید؛ تبلت پوشیدنی نیز تولید شد. این محصول جدید که البته با ساعت هوشمند هیبریدی Neptune Pine تفاوت دارد، با نام Rufus Cuff شناخته خواهد شد. این گجت جدید دارای یک صفحه نمایش 3.2 اینچی بوده و قبلا در کمپین Indiegogo در سال 2014 خبرهای در مورد آن شنیده شده بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود این دستگاه جدید فراتر از یک گوشی هوشمند عمل کند. یکی از بخش‌های ظاهری این محصول جدید که بیش از همه جلب توجه می‌کند، نمایشگر بزرگ و همچنین مضحک و خنده‌دار بودن آن است. علاوه بر آن این گجت دارای مشخصات فنی دیگری همچون تراشه TI Cortex A9، دوربین سلفی به منظور عکاسی و فیلم‌برداری، جی‌پی‌اس، وای‌فای و باتری با ظرفیت 1175 میلی‌آمپر ساعتی است. جالب است بدانید که با استفاده از این گجت می‌توانید از طریق گوشی آیفون خود به برقراری تماس اقدام نمایید. البته بلندگوی موجود بر روی دستگاه، میکروفون‌های دو گانه آن و همچنین بلوتوث دستگاه به ایجاد این ارتباط بسیار کمک خواهد کرد. Rufus Cuff دارای نسخه کیت‌کت سیستم عامل اندروید است.

بر اساس اظهارات گابریل گریفونی، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت Rufus، این گجت پوشیدنی به کار بسیار از افراد خواهد آمد و برای آنها مفید خواهد بود. مخصوصا برای کسانی که تمایل دارند با تکان دادن مچ دست خود، تمامی اطلاعات مربوطه را در اختیار داشته باشند. البته بهتر است بدانید که بر خلاف اسمارت‌باند‌های هوشمند موجود در بازار، این گجت تنها یک نمایش دهنده اعلانات جدید برای کسانی که قصد ندارند هر لحظه به گوشی خود سر بزنند، نیست. این مقام شرکتی در مورد تفاوت این دستگاه با یک ساعت هوشمند این طور افزود که گجت جدید Rufus Cuff جایگزین دستگاه‌های مختلفی همچون ساعت‌های هوشمند، کیف پول‌ها، ساعت‌های مچی، دستبند‌های هوشمند و هر چیز دیگری در این زمینه خواهد شد. شاید گفته‌های این فرد در مورد محصول جدیدش کمی اغراق‌آمیز باشد اما نمی‌توان از او انتظار بیشتری جز داشتن اعتماد به نفس این چنین کاذب داشت. شاید شما در مورد صحبت‌های این فرد نظرات مثبتی داشته و قصد صاحب شدن یکی از این گجت‌های هوشمند همه کاره را داشته باشید. به همین منظور جهت پیش‌خرید این محصول می‌توانید با پرداخت 249 دلار و یا کمی بیشتر برای مدل‌های 16، 32 و یا 64 گیگابایتی (میزان حافظه داخلی) صاحب یکی از آنها باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال