گوشی Meizu E2 رسماً معرفی شد

امروز شرکت میزو گوشی‎هوشمند Meizu E2 را معرفی کرد. این محصول مجهز به چیپست مدیا‎تک، نسخه‎ی 6.0 سیستم‎عامل Flyme و دوربین قابل قبولی است، اما متاسفانه باید بگوییم تنها منحصر به بازار کشور چین خواهد بود. گوشی Meizu E2 یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی دارد. چیپست آن Helio P20 با یک پردازنده‎ی […]

امروز شرکت میزو گوشی‎هوشمند Meizu E2 را معرفی کرد. این محصول مجهز به چیپست مدیا‎تک، نسخه‎ی 6.0 سیستم‎عامل Flyme و دوربین قابل قبولی است، اما متاسفانه باید بگوییم تنها منحصر به بازار کشور چین خواهد بود.

گوشی Meizu E2 یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی دارد. چیپست آن Helio P20 با یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم بوده اما حافظه‎داخلی تنها 32 گیگابایت است. البته مدل دیگری با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی دیده می‎شود و اگر این مقدار فضا برای کاربر کافی نیست، این گوشی از درگاه میکرو اس‎دی پشتیبانی می‎کند.

یک قابلیت جالب این دستگاه فلاش دو رنگی 4 ال‎ای‎دی است که در کنار دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و به داخل نوار آنتن ادغام شده است. شرکت میزو در پنل جلویی این گوشی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/2.0 و پیکسل‎هایی به اندازه‎ی 1.4 میکرومتر استفاده کرده است. یک باتری 3400 میلی‎آمپرساعتی نیز با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع mCharge 3.0 شرکت میزو برای E2 انتخاب شده است.

قیمت این دستگاه 1299 یوآن چین (در حدود 188 دلار) برای مدل دارای 3 گیگابایت رم و 1599 یوآن چین (تقریبا 230 دلار) برای مدلی است که 4 گیگابایت رم دارد. پیش‎فروش‎های این گوشی از امروز شروع و تا 9 اردیبهشت‎ماه که عرضه‎ی Meizu E2 شروع خواهد شد، ادامه دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال