گوشی M5 میزو رسماً معرفی شد؛ نمایشگر 5.2 اینچی با قیمت 100 دلار

اگرچه در سال جاری میلادی گوشی‌های هوشمند بسیاری توسط تولیدکنندگان مختلف معرفی شد اما این مسئله دلیلی برای توقف تولید گوشی‌های بیشتر نبوده است. در این میان شرکت میزو نیز یکی از شرکت‌هایی است که تلاش کرده تا از دیگر رقبای خود عقب نماند و در همین راستا روز گذشته محصول جدید خود با نام […]

اگرچه در سال جاری میلادی گوشی‌های هوشمند بسیاری توسط تولیدکنندگان مختلف معرفی شد اما این مسئله دلیلی برای توقف تولید گوشی‌های بیشتر نبوده است. در این میان شرکت میزو نیز یکی از شرکت‌هایی است که تلاش کرده تا از دیگر رقبای خود عقب نماند و در همین راستا روز گذشته محصول جدید خود با نام M5 را به طور رسمی معرفی کرده است.

کمتر از یک هفته پیش M5 مجوز رگولاتوری FCC را دریافت کرد و روز گذشته رسماً رونمایی شد. در هر صورت در خصوص مشخصات این گوشی باید بگوییم که Meizu M5 مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل بوده که یک نمایشگر خمیده خواهد بود. به‌علاوه این گوشی از سیستم‌عامل Yun و رابط کاربری FlyMe میزو بهره خواهد برد. وجود چیپست MT6750 مدیاتک (که یک چیپ 64بیتی، هشت هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است) و باتری 3070 میلی‌آمپیر ساعتی از دیگر خصوصیات این گوشی است. گذشته از همه این‌ها دوربین 13 مگا پیکسلی در عقب و 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی، قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت به صورت همزمان و نیز امکان ارتقای حافظه با کمک درگاه میکرو اس‌دی، همه و همه در کنار هم یک پکیج کامل به وجود آورده است.

meizu-m5

گفتنی است گوشی M5 میزو در دو نسخه ارائه خواهد شد. یک نسخه دارای حافظه رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود و نسخه دیگر با قدرت بیشتر ظاهر شده و از 3 گیگابایت رم به‌همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. قیمت این دو مدل نیز به ترتیب 103 دلار و 132 دلار تخمین زده شده که نسبت به امکانات ارائه شده قیمت کاملاً معقولی به نظر می‌رسد.

در خصوص این مسئله که آیا Meizu M5 در خارج از چین نیز عرضه خواهد شد یا نه، هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال