گوشی Meizu M5 Note در بنچمارک Geekbench و AnTuTu رویت شد

شرکت میزو گوشی هوشمند M5 خود را همزمان با هالووین معرفی کرد. جهت یادآوری بد نیست اشاره کنیم که این گوشی دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 بود ضمن اینکه چیپست MT6750 مدیاتک نیروی دستگاه را تامین می‌کرد. حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد به زودی نسخه بالاتری […]

شرکت میزو گوشی هوشمند M5 خود را همزمان با هالووین معرفی کرد. جهت یادآوری بد نیست اشاره کنیم که این گوشی دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 بود ضمن اینکه چیپست MT6750 مدیاتک نیروی دستگاه را تامین می‌کرد. حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد به زودی نسخه بالاتری از این گوشی با عنوان Meizu M5 Note را نیز روانه بازار کند؛ چرا که مشخصات این گوشی دیروز در بنچمارک Geekbench و امروز در پایگاه داده AnTuTu رویت شده است.

 

meizu-m5-note-appears-on-geekbench

 

اگرچه هنوز مشخصات محدودی از این گوشی در دسترس است اما طبق نتایج آزمون این دو بنچمارک گوشی Meizu M5 Note مجهز به چیپست MT6755M مدیاتک با پردازنده هشت هسته‌ای و فرکانس 1 گیگاهرتز بوده و از یک رم 3 گیگابایتی بهره خواهد برد.

 

nite

 

علاوه بر مشخصات فوق که دیروز از Geekbench به‌دست آمد، امروز AnTuTu مشخصات گسترده‌تری از این محصول در اختیار قرار داد. این بنچمارک علاوه بر ویژگی‌های منتشر شده روز قبل، برخورداری گوشی M5 Note میزو از پردازنده گرافیکی Mali-T860 و وجود نمایشگری با کیفیت تصویر 1080 در 1920 پیکسل (البته بدون ذکر سایز آن) در این گوشی را نیز تایید کرده است. ضمناً گفته شده که گوشی جدید میزو از 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

 

and-receives-its-ccc-certification

 

حضور دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در پشت دستگاه و دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی نیز از دیگر مشخصات منتشر شده امروز توسط AnTuTu بوده است. لازم به ذکر است که در خصوص قیمت این گوشی هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال