تصاویر گوشی M5s میزو منتشر شد

با وجود این‎که گوشی M5s میزو هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است ولی این دستگاه توانسته تاییدیه‎ی سازمان چینی TENNA را به دست بیاورد، در لیست بنچمارک‎های مختلف ظاهر شود و حالا تصاویری از آن نیز به بیرون درز شده است. این تصاویر پنل پشتی این گوشی به همراه بخش جلویی آن را نشان […]

با وجود این‎که گوشی M5s میزو هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است ولی این دستگاه توانسته تاییدیه‎ی سازمان چینی TENNA را به دست بیاورد، در لیست بنچمارک‎های مختلف ظاهر شود و حالا تصاویری از آن نیز به بیرون درز شده است. این تصاویر پنل پشتی این گوشی به همراه بخش جلویی آن را نشان می‎دهند.

طبق اطلاعاتی که TENNA منتشر کرده این دستگاه از نظر مشخصات‎ فنی دارای یک پردازنده‎ی ده هسته‎ای با سرعت 1.3 گیگاهرتز (چیپست MT6753 مدیاتک) و یک نمایشگر 5.2 اینچی با دقت اچ‎دی است. گوشی M5s میزو در قالب 3 مدل با مشخصات 2 گیگابایت رم/ 16 گیگابایت حافظه‎داخلی، 3 گیگابایت رم/32 گیگابایت حافظه‎داخلی و 4 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه‎داخلی وارد بازار خواهد شد.

در بخش دوربین شاهد استفاده از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو هستیم. سیستم‎عامل این گوشی از همان ابتدا اندروید مارشملو 6.0 است و در بخش باتری از سلولی با ظرفیت 2930 میلی‎آمپر ساعت استفاده می‎شود. طبق اطلاعاتی که مطرح شده قیمت گوشی M5s میزو در حدود 145 دلار خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال