میزو MX6 را رسماً معرفی کرد؛ فبلت 5.5 اینچی با بدنه فلزی، دوربین سریع و قیمت مناسب

شرکت چینی میزو که بیشتر به دنبال تولید گوشی‌های زیبا و لوکس و از طرفی ارزان قیمت می‌باشد به تازگی از پرچمدار جدید گوشی‌های خود رونمایی به عمل آورد. این گوشی Meizu MX6 نام خواهد داشت. گوشی هوشمند MX6 میزو از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخودار است که دقتی برابر با 1080p را ارائه می‌دهد. بدنه این […]

شرکت چینی میزو که بیشتر به دنبال تولید گوشی‌های زیبا و لوکس و از طرفی ارزان قیمت می‌باشد به تازگی از پرچمدار جدید گوشی‌های خود رونمایی به عمل آورد. این گوشی Meizu MX6 نام خواهد داشت.

گوشی هوشمند MX6 میزو از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخودار است که دقتی برابر با 1080p را ارائه می‌دهد. بدنه این گوشی تماما از جنس فلز بوده و از طرفی ضخامت آن نیز بسیار کم بوده و معادل 7.25 میلی‌متر می‌باشد. این گوشی به طور پیشفرض رابط کاربری Flyme 5.2 را به همراه نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو را اجرا خواهد کرد. این گوشی از یک دوربین بسیار سریع برخوردار است که براساس ادعای این شرکت چینی، این بخش از گوشی به طور کامل امتحان خود را در تست‌ها پس داده است.

در بخش زیر می‌توانید نگاهی به اطلاعات مشخصات فنی این گوشی بیندازید:

Meizu
MX6
Platform Android 6.0 Marshmallow
with Flyme 5.2
Display 5.5-inch LCD
with 1080 x 1920 pixels
SoC MediaTek Helio X20
(2x A72s, 8x A53s)
RAM 4 GB
Storage 32 GB
Camera 12-megapixel Sony IMX 386
5-megapixel front cam
Battery 3,060 mAh
24-watt fast charging
گوشی هوشمند MX6 میزو اولین دستگاه در این زمینه است که از حسگر IMX 386 شرکت سونی استفاده می‌کند. این حسگر دارای دقت تصویر 12 مگاپیکسلی بوده و ابعاد هر پیکسل آن برابر با 1.25 میکرون می‌باشد. لنز دوربین اصلی این گوشی نیز نسبت کانونی f/2.0 را ارائه می‌دهد.
شرکت میزو در ادامه کار اذعان داشته که در تست‌های به عمل آمده بر روی این گوشی متوجه شده است که دوربین دستگاه مزبور کمی سریعتر از دوربین گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ می‌باشد. البته بهتر است بدانید که در این گوشی خبری از فناوری فوکوس دوگانه نیست اما با این وجود سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز می‌تواند به انجام فوکوس سریع کمک شایانی نماید.اما موضوعی که می‌بایست به آن توجه کرد این است که این گوشی در کشور چین تولید خواهد شد و از این رو می‌توان بر روی قیمت مقرون به صرفه آن حساب ویژه‌ای باز کرد.
قیمتی رسمی MX6 میزو برای حالت آنلاک 300 دلار بوده و البته این موضوع را نیز در نظر بگیرید که گوشی‌های شرکت میزو هم اینک به طور رسمی در کشور ایالات متحده قابل دسترسی نمی‌باشند. از این رو هنوز اطلاعات دقیقی در مورد پشتیبانی این گوشی از قابلیت 4G LTE در دسترس نیست. شرکت میزو قرار است این گوشی خود را در بعضی از کشورهای اروپایی نیز به فروش برساند.
البته می‌بایست این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که شرکت‌ها و خرده فروشی‌های بسیار زیادی در سطح دنیا هستند که می‌توانند به سادگی این گوشی را وارد کشورهای خود نمایند. اما در هر صورت در آن کشورها قیمت گوشی MX6 بیشتر از مورد رسمی در نظر گرفته شده برای آن خواهد بود. گوشی هوشمند MX6 میزو در تاریخ 30ام جولای به منظور فروش در کشور چین قابل دسترس  خواهد بود.

در بخش زیر شاهد نمایش تعدادی از تصاویر رسمی مربوط به رونمایی از گوشی هوشمند MX6 میزو هستید:
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال