تصاویری از MX6 فبلت پرچمدار جدید میزو منتشر شد

شرکت میزو که به تازگی دعوت‌نامه‌های خود را برای برگزاری رویدادی در تاریخ 29 تیرماه فرستاده، قصد معرفی گوشی‌های جدیدی را در این رویداد دارد که بدون شک یکی از این گوشی‌ها، MX6 نام خواهد گرفت. حال امروز تصاویری از این فبلت پرچم‌دار در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شده که نشان می‌دهد پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت […]

شرکت میزو که به تازگی دعوت‌نامه‌های خود را برای برگزاری رویدادی در تاریخ 29 تیرماه فرستاده، قصد معرفی گوشی‌های جدیدی را در این رویداد دارد که بدون شک یکی از این گوشی‌ها، MX6 نام خواهد گرفت. حال امروز تصاویری از این فبلت پرچم‌دار در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شده که نشان می‌دهد پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت چینی‌تبار به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز خواهد شد. در زیر این نمایشگر غول‌پیکر، چیپست Helio X20 MTK6797 شرکت مدیاتک متشکل از پردازنده‌‌ی ده هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 قلب تپنده‌ی این فبلت را تشکیل می‌دهند.

از دیگر مشخصه‌هایی که تاکنون در مورد این فبلت فاش شده می‌توان به حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 یا 64 گیگابایتی اشاره کرد. دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی هم به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی این فبلت، وظیفه‌ی ثبت تصاویر کاربران را بر عهده خواهند گرفت. باتوجه به تصاویر فاش شده و مشخصه‌های فنی این فبلت، می‌توان گفت که فبلت پرچم‌دار شرکت میزو، شباهت بسیاری را به دیگر پرچم‌دار این شرکت، Meizu Pro 6 خواهد داشت.

تصاویری از MX6 فبلت پرچمدار جدید میزو منتشر شد

اگر بخواهیم شایعات مربوط به این فبلت را باور کنیم، فبلت پرچم‌دار شرکت میزو قیمتی باورنکردنی خواهد داشت و نسخه‌ی 32 گیگابایتی آن تنها با قیمت 295 دلار و نسخه‌ی 64 گیگابایتی آن هم 305 دلار برای فروش گذاشته می‌شود. طبیعتا در رویداد شرکت میزو که تنها نه روز دیگر برگزار می‌شود می‌توان با قاطعیت بیشتری از این فبلت صحبت کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال