متا اضافه شدن تبلیغات به واتساپ را تکذیب کرد

متا در بیانیه جدید خود اعلام کرد هیچگونه تبلیغاتی به واتساپ اضافه نخواهد شد و ادعای فایننشال تایمز در این مورد تکذیب می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرگزاری فاینانشال تایمز روز گذشته در گزارشی اعلام کرد واتساپ با هدف افزایش درآمد متا به تبلیغات مجهز خواهد شد. این در حالی بود […]

متا در بیانیه جدید خود اعلام کرد هیچگونه تبلیغاتی به واتساپ اضافه نخواهد شد و ادعای فایننشال تایمز در این مورد تکذیب می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرگزاری فاینانشال تایمز روز گذشته در گزارشی اعلام کرد واتساپ با هدف افزایش درآمد متا به تبلیغات مجهز خواهد شد. این در حالی بود که متا چند ساعت پس از این خبر این ادعا را تکذیب کرد. به نظر می‌رسد برخی منابع آگاه گزارش‌هایی را به فایننشال تایمز ارسال کرده بودند که در آن به فعالیت‌های متا در زمینه اضافه کردن تبلیغات به واتساپ از جمله فهرست چت‌ها اشاره داشت. همچنین در گزارش این خبرگزاری اعلام شده بود متا قصد دارد یک نسخه اشتراکی به واتساپ اضافه کند تا کاربران در صورت عدم نیاز به واتساپ تبلیغاتی از نسخه اشتراکی با پرداخت پول بهره‌مند شوند.

از طرفی متا طی یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد امکان تشریح مکالمات کارمندان ما در شرکت وجود ندارد. باید گفت در حال حاضر هیچ آزمایشی برای اضافه شدن بخش تبلیغات در واتساپ انجام نگرفته است و این موضوع در برنامه‌های آینده نیز جایی ندارد. فایننشال تایمز اعلام کرده بود این موضوع توسط کارمندان متا مورد مخالفت قرار گرفته است.

این شرکت که از چند سال پیش نام خود را از فیسبوک به متا تغییرات در سال ۲۰۱۴ واتساپ را با پرداخت ۱۹ میلیارد دلار به زیر مجموعه متا اضافه کرد. این پیام رسان از ابتدا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داشته و یکی از رقیبان اصلی آن نیز تلگرام است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال