متا به زودی در اپلیکیشن های خود از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می‌کند

طبق اعلام زاکربرگ، این شرکت قصد دارد ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار میلیاردها کاربر خود قرار دهند. به گفته وی متا فرصت خوبی برای معرفی این ابزارها به کاربران خود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زاکربرگ توضیحات کاملی در مورد برنامه متا برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی […]

طبق اعلام زاکربرگ، این شرکت قصد دارد ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار میلیاردها کاربر خود قرار دهند. به گفته وی متا فرصت خوبی برای معرفی این ابزارها به کاربران خود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زاکربرگ توضیحات کاملی در مورد برنامه متا برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی ارائه نکرد. وی این سخنان را در مراسم اعلام گزارش مالی به سرمایه گذاران این شرکت انجام داد. طبق اعلام متا عملکرد مالی این شرکت در سه ماهه گذشته فراتر از اعلام وال استریت قرار گرفت.

زاکربرگ در ادامه صحبت های خود گفت ما ر حال حاضر بررسی هایی را در زمینه چت در فیسبوک و واتساپ انجام داده این و قصد داریم ابزارهایی را با کمک هوش مصنوعی توسعه داده و در این پلتفرم ها ارائه دهیم تا کاربران بتوانند به راحتی پست و تبلیغات ایجاد کنند. همچنین این ابزار می تواند تماس های ویدیویی را بهبود دهد. انتظار می رود پس از عرضه این ابزارها علاقه مشتریان در استفاده از هوش مصنوعی تجاری افزایش یابد.

متا قصد دارد با تمرکز روی هوش مصنوعی و با هدف پشتیبانی از ویژگی های این فناوری زیرساخت هایی را ایجاد کند. بطوریکه برنامه های آینده این شرکت، هزینه چند میلیارد دلاری در بازسازی مراکز داده ایجاد کرده است.

شرکت OpenAI با عرضه چت بات ChatGPT توانست این فناوری را به یک ابزار محبوب در بازار تبدیل کند. پس از آن شرکت هایی مانند گوکل، متا و .. نیز تلاش کردند تا در این بازار جایی برای خود دست و پا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال