مایکروسافت سرویس Beam را خریداری کرد

مایکروسافت خبر خرید سرویس استریم زنده‎ی Beam را منتشر کرده است، پلت‎فرمی که به کاربران اجازه‎ی تعامل با استریم‎کنندگان بازی در حین پخش آن‎ها را می‎دهد. این سرویس به برقراری ارتباط زنده‎ای بین استریم‎کنندگان و طرفداران آن‎ها اجازه می‎دهد، به جای این‎که نظیر سرویس Twitch تنها به یک تجربه‎ی منفعل تماشا تمرکز کند. به عنوان […]

مایکروسافت خبر خرید سرویس استریم زنده‎ی Beam را منتشر کرده است، پلت‎فرمی که به کاربران اجازه‎ی تعامل با استریم‎کنندگان بازی در حین پخش آن‎ها را می‎دهد.

این سرویس به برقراری ارتباط زنده‎ای بین استریم‎کنندگان و طرفداران آن‎ها اجازه می‎دهد، به جای این‎که نظیر سرویس Twitch تنها به یک تجربه‎ی منفعل تماشا تمرکز کند. به عنوان مثال، بینندگان سلاح بعدی که شما می‎توانید برای نابودی دشمنان استفاده ‎کنید را می‎توانند انتخاب کنند، یک حالت در بازی را مورد گزینش قرار دهند یا حتی اطراف اتاق شما یک هواپیمای بدون سرنشین را به پرواز در آورند.

بسته‎ی توسعه‎ی نرم‎افزاری Beam به شکل‎گیری این تجربه‎های تعاملی فراتر از چت ساده و مشاهده‎ی استریم‎ها اجازه می‎دهد. علاوه بر مواجه‎ شدن مستقیم با استریم‎کنندگان و درگیر تجربه‎ی بازی شدن، شما می‎توانید هم‎چنین امتیازهای XP، امتیازهای ویژه و آیکون‎هایی به منظور نشان دادن احساسات بسته به میزان بازی‎هایی که مشاهده می‎کنید و میزان تعاملی که خواهید داشت، به دست آورید.

این سرویس به دنبال ملحق شدن به کادر سرویس‎های مایکروسافت یقینا قادر به بزرگتر شدن خواهد بود، بیشتری از چیزی که به تنهایی می‎توانست به آن دست یابد، امری که مدیرعامل این شرکت یعنی مت سالسامندی اعلام کرد “به عنوان بخشی از تیم ایکس‎باکس، ما قادر به این خواهیم بود که سریع‎تر از چیزی که در گذشته می‎توانسته‎ایم، رشد کنیم.”

به دنبال اعلام این خبر از سوی مایکروسافت به نظر می‎رسد که بازی‎های در پیش‎روی Sea of Thieves و Minecraft ممکن است قسمت‎های بزرگی از روند رو به جلوی سرویس Beam را به خود اختصاص دهند چون هر دوی این بازی‎ها عناوینی هستند که تعامل اجتماعی زیادی را به خود جلب می‎کنند. بازی دریای دزدها ترکیبی جالبی از گیم‎پلی اول شخص و محتوای ایجاد شده توسط کاربر است که به بازیکنان اجازه می‎دهد داستان‎های خود را از طریق بازی به صورت اشتراکی ایجاد کنند.

این بازی‎ها از آن دست بازی‎هایی هستند که به نظر می‎رسد برای داشتن تعامل توسط سرویس Beam عالی هستند، به خصوص زمانی که خطوط ارتباطی از بین دو یا سه بازیکن در بازی به سمت بینندگان در سراسر جهان باز شود، و مایکروسافت در طول انتشار خبر این خرید خود اشارات زیادی به آن‎ها داشته است که به خوبی نشان می‎دهد ادغام Beam با مایکروسافت در چه جهتی قرار است پیش رود.

بازی‎ها روز به روز بیشتر حالت اجتماعی و تعاملی پیدا می‎کنند و سرویس Beam فرصتی جالب برای محو کردن خطوط بین ناظر بودن و واقعا درگیر شدن با بازی است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال