ماه آینده مایکروسافت سرفیس مینی از راه می رسد

روز دوشنبه شرکت مایکروسافت با ارسال دعوتنامه ای، علاقه مندان را به مراسمی در 29 ماه می امسال دعوت کرد. انتظار می رود در این گردهمایی مایکروسافت سرفیس مینی نیز گردد. بر اساس شایعات و نظریات این دستگاه به جای پردازنده NVIDIA Tegra که در نسخه ی اصلی Microsoft Surface 2 به کار گرفته شده است به پردازنده […]

روز دوشنبه شرکت مایکروسافت با ارسال دعوتنامه ای، علاقه مندان را به مراسمی در 29 ماه می امسال دعوت کرد. انتظار می رود در این گردهمایی مایکروسافت سرفیس مینی نیز گردد. بر اساس شایعات و نظریات این دستگاه به جای پردازنده NVIDIA Tegra که در نسخه ی اصلی Microsoft Surface 2 به کار گرفته شده است به پردازنده Snapdragon مجهز خواهد بود. از آنجایی که ممکن است برای این نسخه از مایکروسافت سرفیس پایه ای تعبیه نشده باشد، کاور این تبلت جایگزین پایه ی اصلی این دستگاه خواهد شد.

همچنین بنابر برخی گزارشات جدید، Surface mini همانند نسخه ی کامل تر خود، به رنگ نقره ای تولید خواهد شد و از قلم نیز پشتیبانی می کند. برخی شایعات تا کنون از کاربرد محدود نت برداری برای Surface mini سخن می گویند. به احتمال زیاد این نسخه از مایکروسافت سرفیس دارای حافظه داخلی 32GB/64GB با 2 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و قابلیت اتصال بی سیم به شبکه ها و پشتبانی از شبکه ی LTE از دیگر ویژگی های این تبلت است.

اولین شایعات حاکی از 8 اینچی بودن صفحه نمایش این تبلت بودند اما اخبار جدید از صفحه نمایش 7.5 اینچی با رزلوشن 1440 در 1080 پیکسل خبر می دهند.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال