مایکروسافت عملکرد کورتانا را به قفل صفحه نمایش اندروید توسعه می‎دهد

از زمانی که دستیار صوتی مایکروسافت یعنی کورتانا برای دستگاه‎های اندرویدی عرضه شده است، کاربران زیادی خواهان قابلیت‎های جدید و بهبودهای مختلف بوده‎اند. براساس اعلام مایکروسافت، قابلیت برقراری تعامل با کورتانا به صورت مستقیم از قفل صفحه‎نمایش، یکی از قابلیت‎هایی بوده که بیشترین حجم درخواست را به خود اختصاص داده است. در اوایل ماه جاری […]

از زمانی که دستیار صوتی مایکروسافت یعنی کورتانا برای دستگاه‎های اندرویدی عرضه شده است، کاربران زیادی خواهان قابلیت‎های جدید و بهبودهای مختلف بوده‎اند. براساس اعلام مایکروسافت، قابلیت برقراری تعامل با کورتانا به صورت مستقیم از قفل صفحه‎نمایش، یکی از قابلیت‎هایی بوده که بیشترین حجم درخواست را به خود اختصاص داده است.

در اوایل ماه جاری میلادی پس از اضافه کردن قابلیت فراخواندن کورتانا از قفل صفحه‎نمایش، تا کاربران بتوانند به دنبال سوایپ بتوانند از وقایع روز با خبر شوند، این شرکت اعلام کرد که حال امکان تعامل با کورتانا به دنبال قفل بودن گوشی نیز امکان‎پذیر است.

کاربران کورتانا حالا قادر به درخواست پاسخ برای سوال‎های خود، ایجاد یادآور و موارد متعدد دیگر بدون باز کردن دستگاه‎های اندرویدی خود از حالت قفل خواهند بود. این قابلیت‎های جدید در آخرین به‎روزرسانی کورتانا نیز لحاظ شده است که هدف آن‎ها این بوده تا کاربران بتوانند با یک نگاه اطلاعات بیشتری در رابطه با وقایع در پیش روی روز خود کسب کنند.

به عنوان مثال، تمام لیستی که کاربران در کورتانا استفاده می‎کنند حال به شکل ساده‎تری در دسترس آن‎ها قرار می‎گیرد تا آن‎ها بتوانند به نسبت گذشته موارد مختلف را مشاهده، اضافه یا ویرایش کنند.

در همین حین، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که اپلیکیشن کورتانای خود را هم برای اندروید و هم iOS در اختیار کاربران استرالیایی می‎گذارد که بایستی این امکان را به آن‎ها بدهد از قابلیت‎های بیشتر و جدید کورتانا در گوشی‎هوشمندی دارای سیستم‎عامل ویندوز 10 خود یا هر دستگاه دیگری استفاده کنند.

به یاد داشته باشید که این قابلیت‎های جدید از روز گذشته معرفی شده است و تنها در اختیار کشورهای منتخبی قرار گرفته که امکان استفاده از کورتانا در آن‎ها وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال