آپدیت نسخه اندروید کورتانا پشتیبانی از قفل صفحه‎نمایش را به همراه می‎آورد

کاربران اندرویدی متعددی هستند که به هر دلیلی کورتانا را به Google Now ترجیح می‎دهند. برخلاف Google Now، کورتانا شخصیت خاصی برای خود دارد. مایکروسافت آن را هم برای پلت‎فرم اندروید هم iOS ارائه داده است و آپدیت جدید در گوگل پلی‎استور باعث ارتقاء نسخه‎ی آن به 2.5.0 می‎شود. تنها قابلیت جدیدی که براساس گزارش […]

کاربران اندرویدی متعددی هستند که به هر دلیلی کورتانا را به Google Now ترجیح می‎دهند. برخلاف Google Now، کورتانا شخصیت خاصی برای خود دارد. مایکروسافت آن را هم برای پلت‎فرم اندروید هم iOS ارائه داده است و آپدیت جدید در گوگل پلی‎استور باعث ارتقاء نسخه‎ی آن به 2.5.0 می‎شود. تنها قابلیت جدیدی که براساس گزارش تغییرات این اپ می‎توان مشاهده کرد این است که به کاربران اندرویدی اجازه می‎دهد از قفل صفحه‎نمایش نیز به کورتانا دسترسی داشته باشند. مایکروسافت ابتدا ماه گذشته این ویژگی را به بحث گذاشت و حال شاهد ارائه‎ی آن هستیم.

اگر کورتانا را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده‎اید، می‎توانید با باز کردن گوگل پلی‎استور و کلیک بر روی منوی همبرگری سمت چپ نوار جستجوی گوگل پلی‎استور آپدیت را دریافت کنید. بر روی بخش My apps & games کلیک و به سمت پایین به سمت اپ کورتانا اسکرول کنید. برای انجام کار بر روی گزینه‎ی “آپدیت” کلیک کنید. اگر کورتانا را هنوز نصب نکرده‎اید، پلی‎استور را باز و در نوار جستجو Cortana را تایپ کنید. با پیدا کردن اپلیکیشن مربوطه می‎توانید این دستیار شخصی مجازی را بر روی گوشی خود نصب کنید.

جالب است که آپدیت کورتانا در همان روزی ارائه شده است که گوگل برای تمامی دستگاه‎های اندرویدی دارای سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0 یا بالاتر دستیار صوتی Google Assistant خود را عرضه کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال