اطلاعات جدیدی از پرچم‌دار مایکروسافت، Lumia 950 XL منتشر شد

ویندوز 10 با آینده‌ای روشن در اختیار کاربران قرار گرفته و تا کنون بسیاری از افرادی که از نسل جدید سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنند، احساس رضایت از آن داشته‌اند. اما هنوز اطلاعات مشخصی در مورد نسخه‌ی موبایلی از این سیستم‌عامل در دست نیست و بر اساس اطلاعات قبلی، تنها می‌دانیم که زمان عرضه‌ی آن، نوامبر […]

ویندوز 10 با آینده‌ای روشن در اختیار کاربران قرار گرفته و تا کنون بسیاری از افرادی که از نسل جدید سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنند، احساس رضایت از آن داشته‌اند. اما هنوز اطلاعات مشخصی در مورد نسخه‌ی موبایلی از این سیستم‌عامل در دست نیست و بر اساس اطلاعات قبلی، تنها می‌دانیم که زمان عرضه‌ی آن، نوامبر می‌باشد. طبق انتظارات، مایکروسافت نیز یک پرچم‌دار جدید را همزمان با معرفی این سیست‌عامل، معرفی خواهد کرد تا بتواند سهم قابل توجهی از بازار را به دست گیرد.

حالا اولین اطلاعات از این گوشی که احتمالا نام آن Lumia 950 XL باشد، به همراه چند تصویر از شکل اولیه این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد مایکروسافت قصد دارد با قدرتی بسیار بیشتر از قبل، وارد رقابت سایر شرکت‌‌های مختلف شود. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، شکل ظاهری و فریم این گوشی، همانند پرچم‌داران قبلی مایکروسافت می‌باشد و البته هنوز شکلی اولیه دارند.

phpzfdrxp Microsoft Lumia 950 XL flagship

طبق اطلاعاتی که توسط این وب‌سایت چینی منتشر شده، گوشی Lumia 950 XL قرار است با صفحه‌نمایشی 5.7-اینچی و Lumia 950 با صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی و وضوح تصویر 2K در اختیار کاربران قرار گیرد. همچنین هر دو این محصولات قرار است به دوربین‌های 20-مگاپیکسلی PureView با فلاش سه‌گانه مجهز گردند. پورت اتصال USB Type-C نیز از دیگر مواردیست که وجود آن در پرچم‌داران امروزی، دیگر چیز عجیبی به نظر نمی‌رسد. از طرفی گوشی بزرگتر Lumia 950 XL با پشتیبانی از تکنولوژی قلم‌های هوشمند Microsoft Surface Pen، می‌تواند بسیاری از کاربران را با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که در تبلت‌های این شرکت وجود دارد، غافلگیر نماید!

احتمال مایکروسافت این گوشی‌های جدید را بین ماه‌های سپتامبر و اکتبر معرفی خواهد نمود و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی‌هوشمند باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال