با قابلیت‌های عکس‌برداری و فیلم‌برداری گوشی‌های جدید لومیا آشنا شوید

مایکروسافت با عرضه‌ی ویندوز 10 موفق شده در بازار کامپیوترها، موفقیت‌های قبلی خود را تکرار نماید اما هنوز هم خبری از نسخه‌ی موبایل این سیستم‌عامل یعنی Windows 10 Mobile نیست. آخرین اخبار موثق در مورد زمان عرضه‌ی ویندوز نیز آبان ماه می‌باشد، اما این خبر به صورت بیانه‌ای رسمی توسط مایکروسافت منتشر نشده، به همین […]

مایکروسافت با عرضه‌ی ویندوز 10 موفق شده در بازار کامپیوترها، موفقیت‌های قبلی خود را تکرار نماید اما هنوز هم خبری از نسخه‌ی موبایل این سیستم‌عامل یعنی Windows 10 Mobile نیست. آخرین اخبار موثق در مورد زمان عرضه‌ی ویندوز نیز آبان ماه می‌باشد، اما این خبر به صورت بیانه‌ای رسمی توسط مایکروسافت منتشر نشده، به همین دلیل این تاریخ هم می‌تواند تغییر کند و هم می‌تواند نادرست باشد.

با این حال مایکروسافت چیزی در این مورد اعلام نکرده و در نمایشگاه IFA 2015، سعی کرده تا اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های جدید سری لومیا در اختیار کاربران قرار بدهد. طبق گفته‌های مایکروسافت، این شرکت برنامه‌ای ویژه‌ای برای دوربین این گوشی‌ها داشته و به دنبال ارائه‌ی تجربه‌ای کاملا متفاوت از آنچه در گذشته در محصولات سری لومیا وجود داشت، می‌باشد. حتی یکی از برنامه‌های اصلی این شرکت، توسعه نرم‌افزارهای Windows 10 Camera و Windows 10 Photos می‌باشد که برای گوشی‌های هوشمند لومیا در حال توسعه می‌باشد و تمامی محصولاتی که به ویندوزفون 8.1 مجهز هستند، این بروزرسانی را دریافت خواهند نمود.

مایکروسافت نام این اپلیکیشن‌ها را نیز اعلام و آنها را در فروشگاه اینترنتی خود (البته به صورت رایگان) قرار داده است. Lumia Storyteller، Lumia Beamer، Photobeamer و Lumia Refocus، نرم‌افزارهایی هستند که مایکروسافت به صورت ویژه بر روی آنها کار کرد و امیدوار است بتواند قابلیت‌های عکس‌برداری محصولات سری لومیا را گسترش دهد. همچنین مایکروسافت اعلام کرده که این محصولات پس از نصب شدن، دیگر از روی گوشی شما حذف نخواهند شد و پس از تاریخ 30 اکتبر نیز هیچ پیشنهاد ویژه و سرویس آنلاینی، به این اپلیکیشن‌ها اختصاص داده نخواهد شد.

ظاهر اپلیکیشن‌های Lumia Panorama و Video Uploader نیز بدون هیچ مشکلی کار خواهند کرد اما هیچ آپدیت جدیدی برای آنها عرضه نمی‌شود.

باز هم در مورد زمان عرضه ابهامات زیادی وجود دارد، خود مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده که Windows 10 Mobile پیش از پایان سال به دست کاربران می‌رسد در حالی که برخی منابع نوامبر را زمان عرضه‌ی این سیستم‌عامل می‌دانند. در این مورد بهتر است منتظر باشیم اما تصور می‌کنم که اپلیکیشن‌هایی که مایکروسافت فعلا عرضه کرده، برای مشغول کردن کاربران می‌باشد تا شاید به کمک آن بتواند زمان بیشتری را برای کار کردن بر روی نسخه‌ی موبایلی از ویندوز 10 داشته باشد …

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال