مایکروسافت احتمالا امسال مچ‌بند هوشمند Band 3 را معرفی نکند

امسال شرکت مایکروسافت برنامه‎ای برای عرضه‎ی یک مچ‎بند هوشمند Band دیگر ندارد و طبق گفته‎ی یکی از نویسندگان وب‎سایت ZDNet تیمی که در حال کار بر روی پورتی از ویندوز 10 برای این مچ‎بند بوده‎اند را منحل کرده است. در پاسخ به سوالی مبنی بر آینده‎ی این دستگاه، گفته می‎شود که این شرکت به فروش […]

امسال شرکت مایکروسافت برنامه‎ای برای عرضه‎ی یک مچ‎بند هوشمند Band دیگر ندارد و طبق گفته‎ی یکی از نویسندگان وب‎سایت ZDNet تیمی که در حال کار بر روی پورتی از ویندوز 10 برای این مچ‎بند بوده‎اند را منحل کرده است. در پاسخ به سوالی مبنی بر آینده‎ی این دستگاه، گفته می‎شود که این شرکت به فروش و پشتیبانی از دست‎بند هوشمند فعلی خود یعنی Band 2 ادامه خواهد داد. منابع اطلاعاتی باخبر از برنامه‎های این شرکت، می‎گویند که در سال 2016 دستگاه مشابهی به بازار نخواهد آمد و اگر این شرکت بعد از این بازه‎ی زمانی محصول جدید به بازار ارائه دهد هم‎چنان دارای یک فریم‎ویر سفارشی خواهد بود نه ویندوز 10.

مایکروسافت به جای این تاکید بر پلت‎فرم Microsoft Health خواهد داشت و در اظهارنظری گفته است “این پلت‎فرم برای تمامی شرکت‎های همکار دیگر که در زمینه‎ی اپلیکیشن‎ها و سخت‎افزارها برای دستگاه‎های اندرویدی، ویندوزی و iOS فعالیت می‎کنند، باز خواهد بود.” این صحبت‎ها با استراتژی فعلی مایکروسافت در رابطه با پورت کردن اپلیکیشن‎هایی نظیرOffice 365 برای دیگر پلت‎فرم‎ها، به جای این‎که همانند با سابق تنها بر ویندوز 10 موبایل تاکید داشته باشد، همخوانی می‎کند. Microsoft Health به کاربران کامپیوتر، اندروید و iOS کمک می‎کند که کیفیت خواب، رژیم غذایی، ورزش خود و موارد بیشتری را همانند با پلت‎فرم‎های سلامت دیگر شرکت‎ها نظیر نوکیا، اپل، گوگل و سایرین بررسی کنند.

تصمیم مایکروسافت در گذشته تبدیل مچ‎بند هوشمند Band 2 به عنوان یک گجت مهم در دنیای سلامت بود، ولی اخیرا از اهمیت آن کم کرده است. حالا به نظر می‎رسد که این شرکت مجددا به سخت‎افزار دیگر شرکت‎ها رو خواهد آورد، مگر این‎که با ارائه‎ی محصولی به اسم سرفیس واچ و یا چیزی مشابه ما را متعجب‎زده کند. قیمت دست‎بند هوشمند Band 2 در زمان عرضه‎ی آن یعنی مهرماه سال گذشته 250 دلار بود ولی مایکروسافت قیمت آن را به 175 دلار کاهش داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال