به‌روزرسانی جدید Band 2 مایکروسافت قابلیت‌های جدیدی را به این دستبند هوشمند اضافه کرده است

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای دستبند هوشمند Band 2 خود ارائه داده است که قابلیت‎های جدیدی به آن اضافه می‎کند که از جمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن کاشی‎های بیشتر و ایجاد چالش‎های مختلف، به همراه رفع همیشگی باگ‎ها اشاره کرد. این آپدیت برای تمامی پلت فرم‎های مهم موبایل موجود است. به دنبال این به روز رسانی […]

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای دستبند هوشمند Band 2 خود ارائه داده است که قابلیت‎های جدیدی به آن اضافه می‎کند که از جمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن کاشی‎های بیشتر و ایجاد چالش‎های مختلف، به همراه رفع همیشگی باگ‎ها اشاره کرد. این آپدیت برای تمامی پلت فرم‎های مهم موبایل موجود است.
به دنبال این به روز رسانی جدید، شما می‎توانید تا 20 کاشی را انتخاب کنید تا روی بخش نوار شروع Band 2 مایکروسافت ظاهر شوند. علاوه بر این، این اپلیکیشن همچنین حالا به شما اجازه ایجاد چالش‎ها را، به منظور فعالیت‎هایی نظیر میزان قدم‎های طی شده، میزان مسافت دویده شده، تعداد ضربان قلب در دقیقه، و میزان دوچرخه سواری، بین شما و دوستانتان در فیسبوک که از اپلیکیشن Health مایکروسافت استفاده می‎کنند، می‎دهد.

Band 2
این آپدیت همچنین این توانایی را به کاربر می‎دهد که قادر به انتخاب اپلیکیشن‎هایی باشد که بتوانند نوتیفیکیشن ارسال کنند، یعنی شما این اجازه را خواهید داشت که تنها از اپلیکیشن‎هایی ناتیفیکیشن دریافت کنید که برای شما مهم‌ترین باشند. این قابلیت تنها در لیست گزارش تغییرات اپلیکیشن Health در استور ویندوز قید شده است.

اپلیکیشن Health مایکروسافت

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال