مایکروسافت تولید سرفیس 3 را تا پایان 2016 متوقف خواهد کرد

شرکت مایکروسافت امروز اعلام کرد که قصد دارد تولید مدل پایه‎ی تبلت سرفیس 3 خود را تا انتهای سال جاری میلادی متوقف کند. سرفیس 3 ابتدا در خرداد ماه سال قبل در قالب یک مدل ارزان‎قیمت 2 در 1 برای جلب‎کردن توجه‎ی دانشجویان و آن‎ دسته از افرادی که در عوض یک لپ‎تاپ کامل بیشتر […]

شرکت مایکروسافت امروز اعلام کرد که قصد دارد تولید مدل پایه‎ی تبلت سرفیس 3 خود را تا انتهای سال جاری میلادی متوقف کند. سرفیس 3 ابتدا در خرداد ماه سال قبل در قالب یک مدل ارزان‎قیمت 2 در 1 برای جلب‎کردن توجه‎ی دانشجویان و آن‎ دسته از افرادی که در عوض یک لپ‎تاپ کامل بیشتر نسبت به آی‎پد واکنش نشان داده بودند، ساخته شد. یک‎سری وب‎سایت که به اخبار ویندوز و مایکروسافت اختصاص دارند اخیرا متوجه شدند موجودی این تبلت رو به کاهش است و وب‎سایت ZDNet تایید کرد که این شرکت در طول 6 ماه آینده قصد توقف تولید سرفیس 3 را دارد.

مایکروسافت در اظهار‎نظری گفته است “از زمان عرضه‎ی سرفیس 3 به بازار در حدود بیش از 1 سال قبل، ما در میان مشتریان خود سطح تقاضا و رضایت بالایی را شاهد بوده‎ایم. موجودی این محصول حالا محدود است و تا انتهای سال جاری، ما دیگر دستگاه‎های سرفیس 3 را تولید نخواهیم کرد.” هنوز خبری از تولید نسل بعدی برای این دستگاه نیست. سرفیس پرو 4 مایکروسافت مهر ماه سال قبل به همراه لپ‎تاپ سرفیس بوک به بازار آمد و مایکروسافت از آن زمان در رابطه با آپ‎گریدهای سخت‎افزاری صحبتی نکرده است.

وب‎سایت ZDNet اعلام می‎کند که مایکروسافت ممکن است قبل از معرفی تبلت‎های جدید 2 در 1 خود، منتظر به پایان رساندن تغییر بزرگ در نظر گرفته شده برای ویندوز 10 باشد، که از آن به عنوان Redstone 2 یاد می‎شود. این اتفاق ممکن است تا اوایل سال بعدی میلادی طول بکشد، یعنی سخت‎افزار مایکروسافت در زمانی که سرفیس 3 دیگر تولید نمی‎شود از تاریخ گذشته خواهد بود. با این‎حال مایکروسافت همواره محصولات خود را در فصل پائیز تازه‎سازی می‎کند، به نحوی که روند این شرکت از زمان معرفی اولین تبلت سرفیس در سال 2012، به همین منوال بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال