رویای مایکروسافت: اجرای یک میلیارد ویندوز 10 در طی 2 تا 3 سال آینده

مایکروسافت با معرفی ویندوز 10 خیال خود را راحت کرد و از نسخه‌‌های مختلف ویندوز 8 رهایی یافت. با معرفی ویندوز 10، مایکروسافت یک سیستم عامل واحد را برای دستگاه‌های مختلف از جمله کامپیوتر‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد کرد.

مایکروسافت با معرفی ویندوز 10 خیال خود را راحت کرد و از نسخه‌‌های مختلف ویندوز 8 رهایی یافت. با معرفی ویندوز 10، مایکروسافت یک سیستم عامل واحد را برای دستگاه‌های مختلف از جمله کامپیوتر‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد کرد. حال، این کمپانی غول آسا قصد دارد تا در طی 2 یا 3 سال آینده یک میلیارد ویندوز 10 را بر روی این دستگاه‌ها اجرا کند.

شاید بتوان این ادعای مایکروسافت را با در نظر گرفتن سیستم عامل‌هایی همچون iOS و اندروید برای گوشی‌های هوشمند رویایی بیش نخواند. در هر صورت، تعداد زیادی از کامپیوتر‌های شخصی قابلیت آپدیت رایگان به ویندوز 10 را برای یک سال خواهند داشت. شاید همین تعداد به علاوه اسمارت فونی جدید از مایکروسافت بتوانند به رویایی این کمپانی تحقق ببخشند. البته مدت زمان سه سال برای رسیدن به چنین آماری بسیار کم می‌باشد و شاید بتوان گفت که مایکروسافت باید به سیستم عامل جدید خود زمان بیشتری را اختصاص بدهد.

همانطور که در خبر‌ها هم داشتیم مایکروسافت تا آخر سال میلادی یک گوشی هوشمند را به همراه ویندوز 10 به بازار عرضه می‌کند. خبر‌های جدیدتر از این کمپانی را در رویداد Build از اینجا مطالعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال