مایکروسافت در ازای استفاده از مروگر Edge به کاربران پول پرداخت می‌کند

مرورگر Edge مایکروسافت که به همراه ویندوز 10 ارائه می‎شود، فوق‎‌العاده است. این مرورگر بسیار بهتر از اینترنت اکسپلورر و با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است، تنها نکته‎ی منفی ماجرا این است که در مقایسه با مرورگرهایی نظیر کروم و فایرفاکس از نظر داشتن قابلیت‎ها با کمبودهایی مواجه است. در حقیقت به نظر می‎رسد […]

مرورگر Edge مایکروسافت که به همراه ویندوز 10 ارائه می‎شود، فوق‎‌العاده است. این مرورگر بسیار بهتر از اینترنت اکسپلورر و با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است، تنها نکته‎ی منفی ماجرا این است که در مقایسه با مرورگرهایی نظیر کروم و فایرفاکس از نظر داشتن قابلیت‎ها با کمبودهایی مواجه است. در حقیقت به نظر می‎رسد که بیشتر از سه چهارم کاربران ویندوز 10 از مرورگر اج استفاده نمی‎کنند.

گرچه مایکروسافت برای این مشکل پاسخی آماده کرده است، یعنی این شرکت سعی دارد کاربران را با پرداخت پول به سمت استفاده از این مرورگر جلب کند. این شرکت اخیرا طرح Microsoft Rewards را معرفی کرد، یک نسخه‎ی جدید از Bing Rewards که به کاربران به دنبال استفاده از بینگ به عنوان موتورهای جستجو، مرورگر Edge و هم‎چنین خرید از مایکروسافت استور، امتیاز پرداخت می‎کند.

با آن‎که مایکروسافت پول نقد به کاربران نمی‎پردازد، از این امتیازها می‎توان برای خرید ووچرها و اعتبار در مکان‎هایی نظیر آمازون، Starbucks و موارد متعدد دیگر استفاده کرد، بنابراین به طور کامل بی استفاده نیستند. گرچه تنها مشکل این است که شما باید از بینگ به عنوان موتور جستجوی پیشفرض خود استفاده کنید. با توجه به این‎که گوگل دنیای جستجو را به تسخیر خود در آورده است، این قضیه ممکن است برای بعضی از کاربران آزاردهنده باشد.

گرچه اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که برایشان فقط مهم است چیزی که به دنبالش هستند را به پیدا کنند، این طرح می‎تواند بسیار جالب باشد. متاسفانه این طرح در حال حاضر فقط در اختیار کاربران آمریکایی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال