گوشی بعدی مایکروسافت رده‌بالا و نوآورانه خواهد بود

ماه گذشته مایکروسافت اعلام کرد که قصد خروج از فعالیت تجاری در زمینه‎ی گوشی‎های هوشمند برای مصرف‎کنندگان را دارد، ولی معنای این گفته این نیست که آن‎ها از صنعت موبایل دست می‎کشند. بلکه انتظار می‎رود که آن‎ها بر حوزه‎ی شرکتی بازار تمرکز کنند، و همین اواخر این گفته در رویداد BUILD Tour London مایکروسافت توسط […]

ماه گذشته مایکروسافت اعلام کرد که قصد خروج از فعالیت تجاری در زمینه‎ی گوشی‎های هوشمند برای مصرف‎کنندگان را دارد، ولی معنای این گفته این نیست که آن‎ها از صنعت موبایل دست می‎کشند. بلکه انتظار می‎رود که آن‎ها بر حوزه‎ی شرکتی بازار تمرکز کنند، و همین اواخر این گفته در رویداد BUILD Tour London مایکروسافت توسط معاون رئیس بخش ویندوز شرکت مایکروسافت یعنی اقای کوین گالو تایید شد.

طبق گفته‎ی گالو، استراتژی نوکیا (که به نوعی توسط مایکروسافت در زمانی که آن‎ها بخش موبایل نوکیا را خریداری کردند، مورد استفاده قرار گرفت) در توسعه‎ی گوشی‎‎های هوشمند رده‎پایین هرگز قرار نبوده که برای این شرکت درآمدزایی به همراه آورد. او هم‎چنین اشاره کرد که فعالیت تجاری در حوزه‎ی شرکت‎ها در بازار محلی است که قدرت اصلی مایکروسافت آن‎جا خودنمایی می‎کند و آن‎ها انتظار دارند در این حوزه موفق باشند.

در انتها، او اعلام کرد که این شرکت قصد تولید یک دستگاه رده‎بالا و “نوآورانه” را دارد. همچنین گفته است “ما با کاری که با ساخت نسخه‎ی دسکتاپی ویندوز انجام دادیم و با استفاده از آن با داشتن تعدادی نو‎آوری و ابتکار پیش‎قدم هستیم. نظیر عملکردی که در ساخت (تبلت) سرفیس داشته‎ایم و شرکت‎های بزرگ این نو‎آوری را توسعه خواهند داد.”

طبق شایعات و فرضیاتی که شنیده می‎شود گوشی‎هوشمند بعدی مایکروسافت به شکل یک سرفیس‎فون خواهد بود. گرچه به دنبال اعلام خبر مایکروسافت مبنی بر قصد خروج این شرکت از فعالیت تجاری در زمینه‎ی گوشی‎های هوشمند، این تفکر شکل خواهد گرفت که سرنوشت این گوشی چه خواهد شد؟ شاید این گوشی از همان ابتدا با هدف قراردادن حوزه‎ی شرکتی تولید شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال