اپراتورها ملزم به تفکیک ترافیک داخل و خارج تا پایان دی ماه شدند

نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات با اشاره به پایان مهلت سازمان تنظیم مقررات رادیویی (رگولاتوری) به اپراتورها برای تفکیک ترافیک داخل از خارج تا 30 دی‌ماه، اعلام کرد: آمادگی فنی اپراتورها برای اجرای این برنامه تکمیل شده و برنامه در مرحله مقررات‌گذاری است. رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: زمان‌بندی اجرا برای کاربران دهه […]

نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات با اشاره به پایان مهلت سازمان تنظیم مقررات رادیویی (رگولاتوری) به اپراتورها برای تفکیک ترافیک داخل از خارج تا 30 دی‌ماه، اعلام کرد: آمادگی فنی اپراتورها برای اجرای این برنامه تکمیل شده و برنامه در مرحله مقررات‌گذاری است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: زمان‌بندی اجرا برای کاربران دهه فجر اعلام خواهد شد.

به گفته وی، کمیته‌های فنی متعددی برای هماهنگی این تکلیف تشکیل شد و مقدمات اجرای این تکلیف به صورت فشرده در 3 تا 4 جلسه مداوم در هفته پیگیری شد.

جهانگرد افزود: هم‌اکنون اپراتورها تجهیزات مورد نیاز را تهیه، نصب و راه‌اندازی کرده‌اند و از نظر فنی این آمادگی فراهم شده است.

طبق اظهارات معاون وزیر ارتباطات، مرحله بعد مربوط به مقررات گذاری‌ است که تاکنون موضوع مقررات و تعرفه‌‌‌گذاری ترافیک داخل و خارج تا حدود بسیار زیادی روشن شده است.

وی مرحله آخر را گزارش موضوع در گزارش‌های دهه فجر و اعلام زمان‌بندی اجرای تفکیک ترافیک داخل و خارج برای کاربران دانست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال