۲ اپراتور مجازی موبایل مجوز فعالیت دریافت کردند

صادق عباسی شاهکوه، معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری اعلام کرد: مجوز فعالیت برای دو اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) صادر شد. وی با اشاره به انواع پروانه‌های تعریف شده برای اپراتورهای مجازی گفت: یک شرکت پروانه نوع اول و یک شرکت پروانه نوع دوم اپراتور مجازی موبایل را دریافت کرد. پیش از این […]

صادق عباسی شاهکوه، معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری اعلام کرد: مجوز فعالیت برای دو اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) صادر شد.

وی با اشاره به انواع پروانه‌های تعریف شده برای اپراتورهای مجازی گفت: یک شرکت پروانه نوع اول و یک شرکت پروانه نوع دوم اپراتور مجازی موبایل را دریافت کرد. پیش از این نیز یک شرکت، این پروانه را دریافت کرده بود.

عباسی شاهکوه با بیان اینکه تاکنون 25 متقاضی موافقت اصولی پروانه را دریافت کردند، تصریح کرد: ۹ شرکت با اپراتورهای تلفن همراه قرارداد عمده فروشی امضا کرده و وارد همکاری شده‌اند و ۳ شرکت دارنده موافقت اصولی نیز از دریافت پروانه انصراف داده‌اند. از این 9 شرکت نیز ۵ شرکت نیز با اپراتور رایتل، ۲ شرکت با اپراتور همراه اول و ۲ شرکت با اپراتور ایرانسل قرارداد همکاری امضا کرده‌اند.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری افزود: با توجه به واگذاری شماره‌ها و مجوزهای لازم طی روزهای آینده، امیدواریم ۳ اپراتور دارنده مجوز فعالیت در عرصه اپراتور مجازی، بتوانند تا ۳ ماه آینده سرویس‌دهی به مشترکان را آغاز کنند.