۲۴ اپراتور مجازی، موافقت اصولی پروانه MVNO دریافت کردند

پیش از این شاهد بودیم که رگولاتوری از ۲۵ بهمن ماه سال ۹۴ و پس از برگزاری فراخوان صدور پروانه اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO)، شرایط ۵۱ متقاضی را که مدارک و مستندات لازم را ارائه کرده بودند، مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. به دنبال آن رگولاتوری تا ۳۱ مردادماه امسال به این شرکت‌ها، […]

پیش از این شاهد بودیم که رگولاتوری از ۲۵ بهمن ماه سال ۹۴ و پس از برگزاری فراخوان صدور پروانه اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO)، شرایط ۵۱ متقاضی را که مدارک و مستندات لازم را ارائه کرده بودند، مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. به دنبال آن رگولاتوری تا ۳۱ مردادماه امسال به این شرکت‌ها، مهلت داد تا مدارک و مستندات مورد نیاز را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تحویل دهند.

در حال حاضر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موافقتنامه ۲۴ متقاضی را برای دریافت پروانه اپراتور مجازی موبایل (MVNO) صادر کرد. تا پایان امسال، تکلیف صدور پروانه‌های فعالیت این اپراتورها مشخص خواهد شد و از ابتدای سال آینده، اپراتورهای مجازی برای عرضه سیم کارت به بازار، فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

لازم به ذکر است که از میان ۲۴ شرکت متقاضی دریافت پروانه اپراتور مجازی موبایل، یک شرکت موفق به عقد قرارداد با یکی از اپراتورهای فعلی تلفن همراه کشور شده است که البته رگولاتوری با این قرارداد به دلایل برخی ایرادات در تطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، موافقت نکرده است و این قرارداد برای اصلاح مجدد، عودت داده شده است. برخورد کردند فقط تا ۶ ماه می‌توانند موضوعات را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منعکس کنند.

دارندگان موافقت اصولی پروانه MVNO، حداقل ۳ ماه پس از دریافت پروانه فرصت دارند تا سیم کارت مربوط به خود را به متقاضیان واگذار کنند. این اپراتورها مانند اپراتورهای فعال فعلی در کشور، می‌توانند خدمات مربوط به تلفن همراه را به متقاضیان بدهند. اما ملزم به شبکه سازی نیستند و باید از شبکه ۳ اپراتور فعلی استفاده کنند.

کد ۰۹۹۹ به اپراتورهای موبایل مجازی اختصاص داده شده و این اپراتورها می‌توانند سیم‌کارت‌های خود را با این شماره عرضه کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال