اختصاص کد ۰۹۹۹ به اپراتورهای مجازی موبایل

۲۲ اپراتور مجازی موبایل برای فعالیت در کشور صبح امروز موافقت اصولی دریافت کردند و مقرر شده اند که تا پایان امسال با امضای قرارداد با اپراتورهای فعلی تلفن همراه فعالیت‌های خود را در کشور آغاز کنند. در همین راستا، کد تلفنی ۰۹۹۹ به این اپراتورها اختصاص داده شد. صادق عباسی شاهکوه، معاون سازمان تنظیم […]

۲۲ اپراتور مجازی موبایل برای فعالیت در کشور صبح امروز موافقت اصولی دریافت کردند و مقرر شده اند که تا پایان امسال با امضای قرارداد با اپراتورهای فعلی تلفن همراه فعالیت‌های خود را در کشور آغاز کنند. در همین راستا، کد تلفنی ۰۹۹۹ به این اپراتورها اختصاص داده شد.

صادق عباسی شاهکوه، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به کافی نبودن فضای رقابتی در بخش تلفن همراه گفت: از اردیبهشت‌ماه سال گذشته اقدام به واگذاری پروانه خدمات به متقاضیان اپراتورهای موبایل مجازی کردیم و در حال حاضر از میان ۵۱ متقاضی دریافت این پروانه موافقت اصولی برای ۲۲ متقاضی صادر شد. همچنین یک قرارداد نیز از سوی یکی از این اپراتورها با یکی از اپراتورهای فعلی موبایل منعقد شده است که نخستین پروانه این فعالیت به زودی صادر می‌شود.

به گفته معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیش‌بینی می‌شود که ظرف سه ماه آینده حداقل ۶ پروانه در بخش اپراتور موبایل مجازی صادر شود. اپراتورهای موبایل فعلی نیز موظف هستند تا سوم آبان‌ماه جاری حداقل اولین قرارداد خود را با یکی از اپراتورهای مجازی منعقد کنند. همچنین این اپراتورها تا سوم آذرماه سال ۹۵ باید دومین قرارداد را با یکی از اپراتورهای مجازی داشته باشند.

عباسی شاهکوه افزود: کد ۰۹۹۹ به اپراتورهای موبایل مجازی اختصاص داده شده است و این اپراتورها می‌توانند سیم‌کارت‌های خود را با این شماره عرضه کنند.

وی همچنین ادامه داد: اصلاح ساختار بخش فناوری اطلاعات کشور، مرهون اجرای طرح نسل سوم و چهارم موبایل، ورود اپراتورهای موبایل مجازی، اجرای طرح ترابردپذیری موبایل، تبدیل وایمکس به TD-LTE و ورود اپراتورهای FCPاست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال