ربات Moonlight با بازوی موازی و دقت بالا در عملکرد معرفی شد

اولین ربات با بازوی موازی در دنیا توسط یک شرکت توسعه دهنده معرفی شد. این ربات با نام Moonlight با قابلیت اعمال نیروی کنترل شده کارهایی مانند سفت کردن پیچ ها و صیقل کاری را با دقت بالا انجام می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات موازی Moonlight قادر است کارهای […]

اولین ربات با بازوی موازی در دنیا توسط یک شرکت توسعه دهنده معرفی شد. این ربات با نام Moonlight با قابلیت اعمال نیروی کنترل شده کارهایی مانند سفت کردن پیچ ها و صیقل کاری را با دقت بالا انجام می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات موازی Moonlight قادر است کارهای نیازمند به حرکات دقیق و کنترل نیرو را به راحتی انجام دهد.

طبق گزارش منتشر شده در وبسایت Devices&Controls، ربات معرفی شده توانایی اندازه گیری فشار تا سطح ۰.۱ نیوتن را دارد.

علاوه بر آن می تواند روی اشیا ظریف با دقت بالا کار کند‌. سازنده این ربات شرکت Flexive در مورد ربات ساخته شده می گوید: این ربات قادر به انجام وظایف ربات های معمولی اما با ظرافت ربات موازی است.

هائو جیانگ، مدیر توسعه این شرکت در مورد ربات ساخته شده گفته است: در ساخت ربات Moonlight از طراحی ربات های تحسین شده مانند سری Rizon و طراحی های اثبات شده استفاده شده است. همچنین این ربات می تواند در سرعت کند تا ۱۲ کیلوگرم بار و در سرعت ۱.۵ متر بر ثانیه تا ۷ کیلوگرم را جابجا کند.

از مشخصات مهم این ربات می توان به سازگاری با ملزومات ایمنی PI d و پشتیبانی از Ethercat نام برد. با توجه به قابلیت این ربات در کار کردن در هر زاویه ای میتوان برای سفت کردن پیچ روی مدار بدون آسیب به آن استفاده کرد. دستگیره رباتیک Moonlight با نام Grav می تواند تمامی وسایل را با هر جنس و شکلی بلند کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال