گوشی Moto G5 Plus به همراه قابلیت Google Assistant عرضه نخواهد شد

گوگل بعد از این‎که چند ماه به صورت انحصاری دستیار مجازی خود (Google Assistant) را در اختیار گوشی‎های پیکسل قرار دارد، ماه گذشته در مراسم کنفرانس جهانی موبایل 2017 اعلام کرد که این اپلیکیشن برای گوشی‎های غیر پیکسلی نیز عرضه می‎شود. در حقیقت، در همین مراسم، گوشی‎های Moto G5 و G5 Plus نیز با این […]

گوگل بعد از این‎که چند ماه به صورت انحصاری دستیار مجازی خود (Google Assistant) را در اختیار گوشی‎های پیکسل قرار دارد، ماه گذشته در مراسم کنفرانس جهانی موبایل 2017 اعلام کرد که این اپلیکیشن برای گوشی‎های غیر پیکسلی نیز عرضه می‎شود. در حقیقت، در همین مراسم، گوشی‎های Moto G5 و G5 Plus نیز با این خبر معرفی شدند که از Google Assistant بهره‎مند خواهند بود.

متاسفانه به نظر می‎رسد این اتفاق رخ نخواهد داد، یا حداقل در حال حاضر این‎چنین نخواهد بود. براساس گزارش‎های منتشر شده، به نظر می‎رسد که این دستیار مجازی بر روی گوشی Moto G5 Plus نصب نخواهد شد، به جای آن این قابلیت در تاریخ دیگری در قالب یک به‎روزرسانی برای این گوشی عرضه می‎شود. تاریخ عرضه‎ی این آپدیت هنوز مشخص نیست.

براساس بیانیه‎ای که شرکت لنوو در قالب ایمیلی به وب‎سایت Gadgets 360 اعلام کرده است “گوشی Moto G5 Plus از اپلیکیشن Google Assistant پشتیبانی خواهد کرد. ولی از قبل این دستیار صوتی بر روی این دستگاه بارگذاری نمی‎شود و در قالب آپدیتی در پلی‎استور توسط گوگل منتشر و کاربران می‎توانند آن را دریافت کنند.”

علت این تاخیر مشخص نیست ولی حداقل می‎توان حدس زد که شرکت گوگل یا لنوو بر سر وعده‎ی خود به منظور ارائه‎ی این قابلیت برای این گوشی پایبند نبوده‎اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال