تصاویر جدیدی از Moto G5 Plus با نمایشگر 5.2 اینچی و دوربین 12 مگاپیکسلی منتشر شد

چند روز پیش در فروم مشهور Reddit توسط یک عضو جامعه‎ی Moto G4 در گوگل پلاس پستی منتشر شد که ادعا می‎کرد دستگاهی برای تست اپراتورهای مخابراتی در دست دارد. متاسفانه، او در رابطه با نظراتی که برای عکسی که در بالا مشاهده می‎کنید، صحبت زیادی نکرد. این کاربر گوگل پلاس اظهار داشت که دستگاه […]

چند روز پیش در فروم مشهور Reddit توسط یک عضو جامعه‎ی Moto G4 در گوگل پلاس پستی منتشر شد که ادعا می‎کرد دستگاهی برای تست اپراتورهای مخابراتی در دست دارد. متاسفانه، او در رابطه با نظراتی که برای عکسی که در بالا مشاهده می‎کنید، صحبت زیادی نکرد.

این کاربر گوگل پلاس اظهار داشت که دستگاه مذکور دارای اف‎ام رادیو، Digital TV بوده و شیار سیم‎کارت گوشی G5 به نانوسیم تغییر یافته است. اگر به یاد داشته باشید نسل‎های قبلی این دستگاه از سیم‎کارت‎هایی با قطع میکرو استفاده می‎کردند.

با این وجود، محافظ پلاستیکی روی صفحه‎نمایش این گوشی اطلاعات دیگری نیز به ما نشان می‎دهد یعنی: نمایشگر 5.2 اینچی، دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس سریع، حسگر اثرانگشت به همراه NFC و باتری با ظرفیت 3000 میلی‎آمپر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریغ TurboPower. بر روی این پلاستیک عنوان Moto $$”” برای این گوشی درج شده است.

اولین چیزی که بسیاری از افراد متوجه‎ی آن شدند شکل جدید حسگر اثرانگشت و تفاوت بسیار آن با ظاهر مربعی شکل حسگرهای خانواده‎ی Moto Z است.

برای تعداد زیادی نیز این سوال شکل گرفته است چرا نمایشگر Moto G5 Plus ابعادی برابر با 5.5 اینچ ندارد. به این دلیل که Moto Z Play در حال حاضر از یک نمایشگر 5.5 اینچی با چیپست اسنپ‎دراگون 625 استفاده می‎کند و با Moto Mods سازگاری دارد. بنابراین ارائه‎ی دو دستگاه از نظر مشخصات مشابه عملی منطقی نیست چون یک محصول موتورولا با دیگری رقابت می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال