گوشی Moto Z Play موتورلا در بنچمارک GFXBench رویت شد

گوشی Moto Z Play که اخیرا شاهد اوج‎گیری شایعات و درز اطلاعات مربوط به آن هستیم، همین چندی پیش تصاویری از گوشی Moto Z Play را منتشر کردیم، در تست‎های بنچمارک وب‎سایت GFXBench ظاهر شده و برخی از مشخصات آن مورد تایید قرار گرفته است. لیستی که در این وب‎سایت به چشم می‎خورد نشان از […]

گوشی Moto Z Play که اخیرا شاهد اوج‎گیری شایعات و درز اطلاعات مربوط به آن هستیم، همین چندی پیش تصاویری از گوشی Moto Z Play را منتشر کردیم، در تست‎های بنچمارک وب‎سایت GFXBench ظاهر شده و برخی از مشخصات آن مورد تایید قرار گرفته است.

لیستی که در این وب‎سایت به چشم می‎خورد نشان از دستگاهی با سیستم‎ روی چیپ اسنپ‎دراگون با پردازنده‎ی 8 هسته‎ای و سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز و یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت فول اچ‎دی دارد. این گوشی دارای 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی و یک دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

بنچمارک گوشی Moto Z Play

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، مشخصات این گوشی بسیار با چیزی که سازمان TENAA در اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرده بود، همخوانی دارد. سایر مشخصاتی که توسط این سازمان اعلام شده بود شامل یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، قابلیت ضبط ویدئوهای 4K و باتری با گنجایش 3510 میلی‎آمپر ساعت می‎شود. هم‎چنین طبق این لیست ابعاد این گوشی 156.4 در 76.4 در 6.9 میلی‎متر ذکر شده و وزنی برابر با 165 گرم دارد.

انتظار می‎رود که گوشی Moto Z Play در تاریخ 16 شهریورماه به صورت رسمی معرفی شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال